X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 فروردین 1396, 15:02
کد خبر: 22598
خبرنگار: khani
نظرات: 2

اطلاعی از این موضوع ندارم

واکنش سرپرست تیم سپاهان به بازگشت کریمی و محرم

واکنش سرپرست تیم سپاهان به بازگشت کریمی و محرم واکنش سرپرست تیم سپاهان به بازگشت کریمی و محرم
سرپرست تیم فوتبال سپاهان به بازگشت محمود کریمی به سپاهان واکنش نشان داد و گفت: اگر بحثی درباره بازگشت کریمی به سپاهان باشد بین او و کرانچار انجام شده و فصل آینده صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، پس از بازگشت زلاتکو کرانچار به جمع طلایی‌پوشان اصفهان چند روز قبل محمود کریمی بازیکن و مربی سابق تیم فوتبال سپاهان به تمرینات این تیم رفته بود و دقایقی با کرانچار و بازیکنان این تیم به صحبت پرداخت.

سرزدن ناگهانی کریمی به تمرینات سپاهان شائبه‌های را برای بازگشت مهاجم سال‌های نه‌چندان دور سپاهان به این تیم این‌بار در کسوت مربیگری مطرح کرد.

محمود کریمی امروز در گفت‌وگویی اعلام کرده: زمانی که کرانچار به ایران آمد یک روز برای دیدن او به تمرین رفتم. این مربی از من خواست که کمک کنم، اما واقعیت این است که برای بازگشت به فوتبال با تیم سپاهان تصمیمی نگرفته‌ام و فعلاً ترجیح می‌دهم که دور از فوتبال باشم. من سپاهان را دوست دارم، اما واقعیت این است که برای آینده تصمیمی نگرفته‌ام.

مهدی اخوان، سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره صحبت‌هایی که از بازگشت محمود کریمی به سپاهان شده است، اظهار داشت: محمود کریمی و کرانچار رابطه دوستانه بسیار نزدیکی به یکدیگر دارند و همین عامل سبب شد، کریمی در تمرین سپاهان حاضر شود و ملاقاتی را با کرانچار داشته باشد.

وی تصریح کرد: اگر بحثی درباره بازگشت کریمی به سپاهان باشد بین او و کرانچار انجام شده و فصل آینده صورت می‌گیرد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره بازگشت محرم نویدکیا به سپاهان نیز بیان کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها