X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 فروردین 1396, 17:35
کد خبر: 22602
خبرنگار: panahi
نظرات: 1

اردو در تهران، ملی‌پوشان در اصفهان

سه نفر ماندند، یکی رفت

سه نفر ماندند، یکی رفت سه نفر ماندند، یکی رفت
عارف غلامی و مهران درخشان‌مهر علیرغم فراخوانده شدن به اردوی تیم ملی جوانان به ترتیب سپاهان و ذوب‌آهن را در دیدارهای این هفته لیگ برتر برابر صبا و ماشین‌سازی همراهی خواهند کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، اواسط هفته پیش اسامی بازیکنان تیم ملی جوانان روی خروجی سایت رسمی فدراسیون فوتبال قرار گرفت. نفرات دعوت‌شده باید در اردویی حضور به هم می‌رساندند که از بیست و هشتم فروردین تا چهارم اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود. اما در این بین یک مشکل وجود داشت و آن اینکه از یک طرف برخی ملی‌پوشان جوان بازیکنان ثابت تیم‌های باشگاهی خود هستند و از طرف دیگر زمان برپایی این اردو با هفته بیست و هشتم لیگ برتر و همچنین هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا تداخل داشت.
با این تفاسیر، مهران درخشان مهر برای همراهی ذو‌ب‌آهن در 2 دیدار این تیم برابر ماشین‌سازی و العین به مشکل می‌خورد. حضور عارف غلامی هم در بازی سپاهان با صبا در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گرفت.
باشگاه‌های اصفهانی که به این 2 بازیکن در دیدارهای پیش رو نیاز داشتند اجازه حضورشان در اردوی تیم ملی را ندادند. ذوب‎آهن نه فقط درخشان مهر که نیما طاهری را هم با وجود شانس کمش برای بازی به اردو نفرستاد و فقط این مجوز را برای رضا شکاری صادر کرد.
تیم ملی جوانان خود را برای حضور در جام جهانی زیر 20 سال آماده می‌کند که از یک ماه دیگر در کره جنوبی برگزار خواهد شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها