X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 فروردین 1396, 18:56
کد خبر: 22603
خبرنگار: panahi
نظرات: 10

15 سال موهایم را کوتاه نکردم؛

چپاروف: هنوز در مورد آینده تصمیمی نگرفته‌ام

چپاروف: هنوز در مورد آینده تصمیمی نگرفته‌ام چپاروف: هنوز در مورد آینده تصمیمی نگرفته‌ام
سرور چپاروف هافبک ملی پوش تیم سپاهان در گفتگویی به سوالاتی در خصوص زندگی شخصی و حرفه ای خود پاسخ داده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، سرور چپاروف هافبک ملی پوش تیم سپاهان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی و پس از حواشی که با استعفای ویسی نیز همراه شد، به دلیل محرومیت استقلال تهران از نقل و انتقال بازیکن به اصفهان و سپاهان پیوست و به خصوص پس از حضور زلاتکو کرانچار به یکی از بهترین بازیکنان طلایی پوشان تبدیل شده است.
این بازیکن با حضور در مقابل دوربین صدای سپاهان به سوالات مختلفی در خصوص زندگی شخصی، انتخاب کرانچار، تجربیات حضور در اصفهان و آینده خود صحبت کرده است.

• برای شروع مقداری از احساست در مورد اصفهان و حضور در این شهر بگو.
خیلی خوشحالم از اینکه در خدمت باشگاه بزرگ سپاهان هستم. باشگاه یک فضای بسیار خوبی را برای من فراهم کرده و من بسیار خوشحالم که به این تیم اضافه شده ام. از هواداران هم بسیار ممنونم که سبک بازی من را دوست دارند و تشویقم می کنند. شهر اصفهان را خیلی دوسن دارم و بسیاری از غذاهایی که در این شهر وجود دارد، شبیه غذاهایی است که در ازبکستان وجود دارد. همچنین من در ایران غذایی خوردم به اسم آبگوشت که ما در ازبکستان ما به آن "شربه" می گوییم. در مجموع بسیار احساس خوب و راحتی از بودن در اینجا دارم.

• قبلا و به خصوص در زمانی که به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شدی، موهای بلندی داشتی ولی درالان چهره ات تغییر کرده است..
من وقتی جوانتر بودم 15 سال می شد که موهایم را نزده بودم و در آن زمان برایم خیلی جالب بود که موهای بلندی داشته باشم؛ اما بعده ها که لژیونر شدم و به لیگ های اروپایی رفتم سعی کردم تا مدل موهایم براساس مدل و استایل اروپایی ها باشد و خوب الان هم به این سبک و سیاق هست.

• اگر به خاطر داشته باشید سال 2011 که بهترین بازیکن سال آسیا شدید، یکی از رقیب هایتان یک سپاهانی بود به نام هادی عقیلی..
برای زمانی که شما اشاره می کنید مربوط به سال 2011 بود که من برای دومین بار برای عنوان مرد سال آسیا کاندید شده بودم و با یک سپاهانی رقابت می کردم.

• کمی در مورد زمانی که به صورت قطعی به سپاهان اضافه شدید صحبت کنید..
احساس خوبی در آن شب داشتم؛ چون وارد باشگاه بزرگی شده بودم که فضای بسیار مهربانانه ای را برای من فراهم کرده بود و آدم هایی که با آنها برخورد دارم، رفتار بسیار پسندیده ای با من دارند و در این مسائل باعث شده که در این مدت کم دوستان خوبی مثل مهرداد محمدی، لی وینستون و مربی بدنساز تیم که در یک فضا زندگی می کنیم در تیم و همینطور خارج از تیم داشته باشم و در مجمموع بسیار خوشحالم از این انتخاب.

• الان با محمدی و کولیبالی در یک ساختمان زندگی می کنید؟
بله ما با مهرداد محمدی و موسی کولیبالی در یک ساختمان زندگی می کنیم.

• برنامه ات برای فصل آینده چیست؟
در حال حاضر هنوز به این موضع فکر نمی کنم و بهتر است زمانی که فصل تمام می شود در این مورد تصمیم بگیرم و نظرم را اعلام کنم.
چپاروف: هنوز در مورد آینده تصمیمی نگرفته‌ام


• علاقه ای به ماندن در سپاهان داری؟
در حال حاضر تمرکز من تنها روی سپاهان و هدف گذاری است که برای کسب سهمیه آسیایی داریم. در مورد ماندن در سپاهان هم بهتر است که در پایان فصل تصمیم بگیرم.

• کرانچار یکی از مربیان پرافتخاری است که به سپاهان وارد شده؛ نظر شما در مورد او چیست؟
فکر می کنم سپاهان بهترین انتخاب را برای مربی جدید خود داشته است. هواداران می توانند ببینند که سپاهان در چند بازی اخیر خود صاحب سبک شده است. تمرینات ما هم بعد از ورود ایشان روی برنامه و با هدف گذاری انجام می شود. یکی از خصوصیات خوب آقای کرانچار این است که بسیار ارتباط نزدیکی با بازیکنان برقرار کرده اند و بسیار با او راحت هستیم و این برای من بسیار ارزشمند است و من ایشان را بسیار دوست دارم.

• مقداری در مورد زندگی شخصی خودت توضیح می دهی؟
من متاهل هستم و سه فرزند دارم. فرزند اولم رائول است که 10 سال دارد و اکنون در آکادمی باشگاه بنیادکار بازی می کند. فرزند دومم دختر است و 6 سالش است به اسم ورونیکا و او هم ورزشکار است و ژیمناستیک کار می کند؛ البته دلایلی باعث شد که از این مسیر دور شود و الان تنیس را انتخاب کرده است. فرزند سومم هم دختر است که الان در حال بچگی است.

• تصمیمی برای آوردن خانواده ات به ایران داری؟
این موضوع بستگی به سال آینده دارد.

• علاقه ای به بازدید از بناهای تاریخی و طبیعی اصفهان داری؟
شما را ارجاع می دهم به صفحه اینستاگرامم. وقتی خانومم به ایران آمد با هم به دیدن نقش جهان رفتیم. بناهای تاریخی اینجا بسیار زیبا است و مردم اصفهان را دعوت می کنم که به شهر بخارا در کشور من بیایند. البته من خودم هنوز به آنجا نرفته ام ولی از لحاظ فرهنگی و معماری بسیار به هم شبیه هستند.

• عده ای از هواداران سپاهان در کامنت های خود شما را با نویدکیا مقایسه می کنند..
بسیار خوشحالم که من را با محرم نویدکیا مقایسه می کنند. امیدوارم روزی بتوانم به جایی که نویدکیا رسیده است برسم. اما به هر حال ما همه بازی می کنیم تا دل هواداران، باشگاه و خانواده امان شاد شود.

• و حرف پایانی با هواداران ..
از هواداران سپاهان تشکر می کنم و دوست دارم که بیشتر شاهد حضور آنها در ورزشگاه ها باشیم. حضور آنها باعث جذابیت بازی های ما می شود و یک نیرویی به ما می دهد که بتوانیم بیشتر خودمان را در زمین نشان دهیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها