X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 فروردین 1396, 10:31
کد خبر: 22605
خبرنگار: khani
نظرات: 0

صبا - سپاهان، پنج‌شنبه، ساعت 17 و 45 دقیقه

یکی برای بقا، دیگری به امید آسیا

یکی برای بقا، دیگری به امید آسیا یکی برای بقا، دیگری به امید آسیا
سپاهان که برای رسیدن به جایگاه چهارمی تلاش می‌کند در یک بازی بیرون از خانه رو در روی حریفی پایین جدولی قرار می‌گیرد که نتیجه دیدار با تیم اصفهانی برایش حکم مرگ و زندگی را دارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، طلایی‌پوشان اصفهانی که برای تصاحب رتبه چهارم جدول و کسب سهمیه احتمالی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا رقابت نزدیک و نفسگیری با سبزپوشان همشهری دارند در ادامهز مأموریت دشواری که طی هفته‌های اخیر با موفقیت آن را پیش برده‌اند بازی بسیار سختی در قم برابر صبا خواهند داشت.
دیدار با صبا در ورزشگاه یادگار امام (ره) به این دلیل یک مسابقه به شدت چالش‌برانگیز برای شاگردان زلاتکو کرانچار به حساب می‌آید که میزبان موقعیت کاملاً خطرناکی در جدول دارد و به شدت در تکاپو برای ماندن در لیگ برتر است. نماینده قم که با منطقه سقوط تنها یک امتیاز فاصله دارد در سه هفته پایانی لیگ شانزدهم تلاش می‌کند تا در رقابت شانه به شانه با سیاه‌جامگان جان سالم به در ببرد و در پایان فصل در سطح اول فوتبال کشور ماندگار شود. در چنین شرایط دشواری آنها به راحتی قید امتیازات این دیدار خانگی را نخواهند زد.
سپاهان و صبا با وجود وضعیت کاملاً متفاوتشان از یک نظر شبیهند و آن اینکه هر 2 یک همسایه و رقیب نزدیک در جدول دارند. سپاهان رده پنجمی با همشهری رده چهارمی‌اش، ذوب‌آهن هم‌امتیاز است و با این تیم بر سر کسب سهمیه احتمالی پلی‌آف رقابت می‌کند. صبا و سیاه‌جامگان هم به واسطه اختلاف تک‌امتیازی‌شان رقیب جدی یکدیگر برای بقا هستند.
طبیعتاً هم سپاهان و هم صبا نهایت تلاششان را برای کسب حداکثر امتیازات این دیدار به کار می‌بندند اما اینکه تک‌امتیاز بازی هم به کار آنها خواهد آمد یا خیر بستگی به این دارد که ذوب‌آهن و سیاه‌جامگان در دیدارهای همزمان به ترتیب برابر ماشین‌سازی و پیکان چه نتایجی رقم می‌زنند.
سپاهان از هفته بیست و سوم به بعد به نوبت همه دیدارهای خانگی خود را برده و در بازی‌های بیرون از خانه به تقسیم امتیاز قناعت کرده است. اگر بنا باشد رویه یکی در میان تیم اصفهانی در پنج هفته اخیر ادامه پیدا کند احتمال دارد که این بازی هم با تساوی به پایان برسد. این اتفاق البته ممکن است برای سپاهان بسیار گران و به قیمت عقب افتادن از کورس آسیایی با ذوب‌آهن تمام شود.
سپاهان دیدار رفت را به لطف درخشش مهرداد محمدی با نتیجه قاطع چهار بر یک برد. نتیجه‌ای که طلایی‌پوشان اصفهانی بسیار خوشحال خواهند شد اگر در بازی برگشت ولو با گل‌های کمتر تکرار شود.
ترکیب احتمالی 2 تیم:
صبا: محسن فروزان، میرهانی هاشمی، حمیدرضا دیوسالار، امید نظامی‌پور، میثم مجیدی، سیدمهدی حسینی، قاسم دهنوی، علیرضا رمضانی، احمد حسن‌زاده، کیوان امرایی و امید جهانبخش
سپاهان: لی اولیویرا، عارف غلامی، موسی کولیبالی، شجاع خلیل‌زاده، احسان حاج‌صفی، میلاد سرلک، حسین پاپی، رسول نویدکیا، سرور جبارف، مهرداد محمدی و مسعود حسن‌زاده
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها