X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 فروردین 1396, 12:20
کد خبر: 22608
خبرنگار: khani
نظرات: 9

اخوان:

اگر علاقه‌ای در کار نبود "شجاع" نیم‌فصل سپاهان را ترک می‌کرد

اگر علاقه‌ای در کار نبود "شجاع" نیم‌فصل سپاهان را ترک می‌کرد اگر علاقه‌ای در کار نبود "شجاع" نیم‌فصل سپاهان را ترک می‌کرد
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: برای دیدار با صبای قم، محمود قائد رحمتی، حامد بحیرایی و حسین فاضلی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته و خوشبختانه محرومی برای این دیدار نداریم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره آخرین شرایط تیم فوتبال سپاهان قبل از مصاف با صبای قم در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: خوشبختانه سپاهان این روزها در وضعیت به مناسبی به سر می‌برد و در کمال آرامش به مصاف صبا در قم می‌رویم.

وی درباره مصدومان و محرومان سپاهان برای این دیدار تصریح کرد: محمود قائد رحمتی، حامد بحیرایی و حسین فاضلی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و خوشبختانه محرومی را برای این دیدار نداریم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره برنامه سپاهان تا قبل از دیدار با صبا، بیان کرد: امروز ساعت 11 آخرین جلسه تمرینی خود را در اصفهان برگزار می‌کنیم و پس از تمرین به شهر قم سفر می‌کنیم.

وی درباره روند روبه‌رشد سپاهان از زمان ورود زلاتکو کرانچار به این تیم، گفت: نتایج کسب شده در 3 بازی اخیر گویای عملکرد فنی کرانچار و ادامه دهنده حرکت ویسی در سپاهان است.

اخوان با بیان این‌که کار سختی برای ایستادن در رتبه چهارم جدول داریم، خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها در تکاپو و رقابت نزدیک با یکدیگر هستند و جایگاه ما بستگی به نتایج ما و سایر رقبای سپاهان دارد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره ثبت قرارداد 6 ماهه کرانچار و این‌که این قرارداد برای فصل آینده تمدید خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: ادامه فعالیت این مربی کروات به نظر خود کرانچار و تعامل با باشگاه سپاهان بستگی دارد و این‌که هم باشگاه و هم شخص زلاتکو کرانچار بایستی به ادامه فعالیت راضی باشند.

وی درباره صحبت‌هایی مبنی بر درگیری لفظی شجاع خلیل‌زاده با چند تن از هواداران سپاهان در تمرینات روزهای گذشته این تیم و این‌که شجاع در دیدار مقابل گسترش با دسته گل به سمت هوادران سپاهان رفت، گفت: این حواشی آن‌طور که مطرح شده است به هیچ عنوان درست نیست و اگر او علاقه‌مند به حضور در سپاهان نبود، نیم فصل این تیم را ترک می‌کرد.

اخوان ادامه داد: شجاع تا کنون هیچ قراردادی با پرسپولیس امضا نکرده و تا این لحظه به فعالیت خود در سپاهان ادامه می‌دهد و ادامه فعالیت او در سپاهان به نظر سرمربی و خودش بستگی دارد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت سرور چپاروف و ادامه فعالیت او با سپاهان برای فصل آینده نیز، تصریح کرد: این بازیکن با استقلال قرارداد داخلی دارد و علاقه‌مند به بازی در اصفهان است، اما ادامه حضور چپاروف در سپاهان به تعامل با باشگاه سپاهان و نظر قطعی باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات بستگی دارد و باید منتظر شروع فصل نقل‌ و انتقالات باشیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها