X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 فروردین 1396, 14:11
کد خبر: 22611
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 5

تمام پرونده‌های سپاهان در فیفا بسته شده است

طاهری: عملکرد کرانچار رضایتبخش بوده است

طاهری: عملکرد کرانچار رضایتبخش بوده است طاهری: عملکرد کرانچار رضایتبخش بوده است
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در حال رصد کردن دیدارهای تیم هستیم و اگر به همراه کمیته فنی به تمدید قرارداد کرانچار رسیدیم، قطعا این کار را انجام می‌دهیم و تا کنون عملکرد کرانچار رضایت‌بخش بوده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره نتایج روبه‌رشد سپاهان پس از ورود کرانچار به این تیم، اظهار داشت: خوشبختانه پس از ورود کرانچار به سپاهان شاهد نتایج بسیار خوبی از تیم بوده‌ایم و بازیکنان نیز حرکت مثبت و روند روبه‌رشدی را از خود داشته‌اند و ما هم از این نتایج بسیار راضی هستیم.

وی درباره دیدارهای دشوار تیم سپاهان در دیدارهای پیش رو تصریح کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم و امیدواریم شرایط به‌گونه‌ای رقم بخورد که سهمیه آسیایی را کسب کنیم اما کسب سهمیه آسیایی به نتیجه دیدار فینال جام حذفی بستگی دارد و تا آن زمان هیچ‌چیز مشخص نیست.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره برنامه این باشگاه برای تمدید قرارداد با کرانچار برای فصل آینده گفت: در حال رصد کردن دیدارهای تیم هستیم و اگر به همراه کمیته فنی به تمدید قرارداد کرانچار رسیدیم، قطعا این کار را انجام می‌دهیم و تاکنون عملکرد کرانچار رضایت‌بخش بوده است.

طاهری در پاسخ به این سئوال که آینده پرونده‌ای از تیم فوتبال سپاهان در فیفا مبنی بر شکایت بازیکنان خارجی وجود دارد یا خیر، گفت: هیچ‌گونه شکایتی از هیچ بازیکنی نداریم و هیچ‌گونه پرونده باز خارجی در فیفا مبنی بر شکایت نداریم. تمام پرونده‌های سپاهان در فیفا بسته شده است.

وی درباره احتمال بازگشت محمود کریمی و محرم نویدکیا با بازگشت کرانچار به سپاهان، گفت: این دو بازیکن از سرمایه‌ها‌ و پیشکسوتان باشگاه سپاهان محسوب می‌شوند.

مدیرعامل سپاهان ادامه داد: محمود کریمی چند روز پیش به تمرین سپاهان آمد و کرانچار نیز نظر مثبتی برای بازگشت وی به سپاهان دارد اما کریمی شرایط خودش را برای بازگشت مهیا نمی‌بیند. به‌هرحال با نظر کرانچار و شرایط کریمی با آغوش باز بازگشت او را به سپاهان می‌پذیریم.

طاهری درباره صحبت‌هایی مبنی بر قرارداد شجاع خلیل‌زاده با پرسپولیس و بازگشت چپاروف به استقلال در پایان فصل گفت: تا زمانی که لیگ به پایان نرسیده هیچ‌گونه نظری درباره نقل و انتقالات باشگاه نداریم و امیدواریم تیم خوبی را برای فصل آینده راهی مسابقات کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها