X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 فروردین 1396, 18:40
کد خبر: 22615
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 23

برای رسیدن به هدف با تمام توان به میدان می رویم

کرانچار: از عملکرد تیم و بازیکنانم رضایت دارم

کرانچار: از عملکرد تیم و بازیکنانم رضایت دارم کرانچار: از عملکرد تیم و بازیکنانم رضایت دارم
سرمربی سپاهان گفت: شاید با برد فردا بتوانیم در رده چهارم جدول بجنگیم و با قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی راه پیدا کنیم به لیگ قهرمانان آسیا.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: شاید راجع به خود مصاحبه چندان صحبت هایم زیاد نباشد. اما چند کلامی است که بد نیست درباره آن صحبت کنیم. چون بر هیچکس پنهان نیست که هر دو تیم شرایط خاصی دارند. صبای قم برای بقا نیاز به سه امتیاز دارد و از طرف دیگر ما هم این حساب را باز کردیم شاید با برد فردا بتوانیم در رده چهارم جدول بجنگیم و با قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی راه پیدا کنیم به لیگ قهرمانان آسیا.
به گزارش کاپ، وی افزود: تیم صبای قم تلاش خواهد کرد امتیازات بازی فردا را به دست بیاورد و دست به هر کاری می زند که به هدفش برسد. اما آنها با یک سپاهان باکیفیت مواجه می شوند که در سیر صعودی قرار دارد و من از عملکرد تیم و بازیکنانم رضایت دارم. امیدوارم با دست پر و کسب سه امتیاز به خانه خود برگردیم. مطمئن هستیم بازی فردا بسیار دشوار خواهد بود و با یک حریف قدر روبه روی می شویم. این را نباید فراموش کنیم که صبا فردا در غیاب سه بازیکن اصلی خودش مقابل ما بازی می کند.
سرمربی سپاهان درباره اینکه شرایط جدول روی کیفیت بازی تیم شما اثر خواهد گذاشت خاطرنشان کرد: ما داریم تلاش می کنیم تا به احتمالی دست پیدا کنیم که شاید روزنه ای برای ما برای حضور در آسیا باز شود. ما در بازی های آتی باتراکتورسازی و استقلال تهران هم دست به عقب نشینی نخواهیم زد و با تمام توان به میدان می رویم تا به هدف خود برسیم.

به گزارش کاپ، وی خاطرنشان کرد: در دوره ای که من در باشگاه سپاهان حضور داشتم بازیکنان بزرگ داشتیم و بازیکنان جوان هم کنار آنها بودند و هیچ مشکلی در زمینه بازیکن سالاری نداشتیم بعد از من هم فرکی هدایت تیم را برعهده کرد که نظرات و ایده های خود را پیدا کرد که در نهایت منجر به قهرمانی تیم شد ویسی هم قطعا ایده های خود را دارد واز بازیکنان می خواهد وگرنه بازیکنان سپاهان کیفیت دارد باید ببینیم چه اتفاقی افتاده که ایده های ویسی اتفاق نیفتاده شما باید نظر بدهید نه من.
سرمربی سپاهان درباره تکلیف تمدید قراردادش با باشگاه سپاهان گفت: سه هفته تا پایان فصل باقی مانده و قرارداد من باقی مانده اما من درب را برای انجام مذاکرات باز گذاشتیم. در حال حاضر اولویت من و باشگاه ارایه بهترین بازی ها و کسب نتایج تا پایان لیگ است.
وی درباره موفقیت برانکو در پرسپولیس و قهرمانی این تیم گفت: برانکو نه تنها یک مربی بسیار خوب بلکه یک آموزگار بسیار خوب هم هست قطعا هیات مدیره مدیرعامل باشگاه درخواست های او را برآورده کردند و امکانات بازیکنان مورد نیاز او را فراهم کرده اند که تلاش یک مجموعه باعث قهرمانی شد و سزاوارتر قهرمانی برای بازیکنان این تیم بوده است و در نهایت شاهد بودیم با 62 امتیاز قهرمان زودهنگام لیگ شد و تبریک می گویم.
سرمربی سپاهان اذعان داشت: قطعا مسوولان باشگاه با تفکری که دارند برنامه ریزی کردند تا دوباره سپاهان جایگاه خود را به دست بیاورد و دوباره به قهرمانی برسد. چه بسا آوردن مجدد من که مسوولیت سنگینی را گردن من گذاشته که موظف باشم تیم را برگردانم به آن روزهایی که موفقیت کسب می کرد و مدعی قهرمانی بود.
کرانچار بیان داشت: مهم این است که آکادمی سپاهان در سال های متمادی بازیکنان بزرگی را پرورش داده و در اختیار تیم بزرگسالان قرار دهد. برای من مهم این است که آکادمی همچون گذشته به کار خود ادامه دهد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها