X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 فروردین 1396, 10:22
کد خبر: 22618
خبرنگار: khani
نظرات: 3

برای عقب نیفتادن از کورس با همشهری

سپاهان محکوم به طلسم‌شکنی و خرق عادت

سپاهان محکوم به طلسم‌شکنی و خرق عادت سپاهان محکوم به طلسم‌شکنی و خرق عادت
طلایی‌پوشان اصفهانی برای آنکه از کورس رقابت با همشهری خود عقب نمانند چاره‌ای ندارند جز اینکه پس از مدت‌ها در قم برنده شوند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، در پنج هفته اخیر لیگ برتر سپاهان دیدارهای خانگی و بیرون از خانه را یکی در میان برده و مساوی کرده است. تیم اصفهانی اما برای آنکه از کورس رقابت با همشهری بر سر تصاحب پله چهارم جدول عقب نیفتد احتمالاً باید تغییر رویه دهد و برخلاف روال 2 بازی بیرون از خانه اخیرش عمل کند.
طلایی‌پوشان اصفهانی در حالی محکوم به برتری برابر صبا هستند که در 2 فصل گذشته ورزشگاه یادگار امام (ره) را دست خالی ترک کرده‌اند. سپاهان در هفته هفتم لیگ پانزدهم با یک گل مغلوب صبا شد. اتفاقاً تک‌گل آن مسابقه را جلال‌الدین علی‌محمدی زد که بهترین گلزن فصل جاری سپاهان است. تیم اصفهانی در هفته بیست و چهارم لیگ چهاردهم هم متحمل یک باخت معروف 2 بر صفر به صبا شد. آن شکست به این دلیل خاطره‌انگیز بود که 6 پیروزی متوالی منتهی به قهرمانی طلایی‌پوشان پس از آن رقم خورد.
آخرین برد سپاهان در قم به هفته بیست و یکم لیگ سیزدهم و زمانی بازمی‌گردد که تیم اصفهانی با تک‌گل مهدی شریفی صبا را شکست داد. باید دید طلایی‌پوشان پس از سه سال و سه ماه و 17 روز با برتری بیرون از خانه برابر این حریف موفق به طلسم‌شکنی می‌شوند یا خیر.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها