X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 اردیبهشت 1396, 12:47
کد خبر: 22638
خبرنگار: khani
نظرات: 3

شجاع با پرسپولیس صحبت کرد اما قرارداد امضا نکرد

اخوان: مقابل استقلال و تراکتورسازی برد می‌خواهیم

اخوان: مقابل استقلال و تراکتورسازی برد می‌خواهیم اخوان: مقابل استقلال و تراکتورسازی برد می‌خواهیم
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از استعفای ویسی، زلاتکو کرانچار را به عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کرد و این مربی در 4 هفته گذشته لیگ برتر نتایج خوبی با این تیم کسب کرد و موفق شد با 3 پیروزی و 1 تساوی سپاهان را به یکی از شانس‌های اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برساند.
مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد نتایج سپاهان از زمان هدایت کرانچار در این تیم گفت: «کرانچار مربی بسیار بادانشی است و از روزی که در سپاهان شروع به کار کرد موفق شد از 12 امتیاز ممکن 10 امتیاز را کسب کند و سپاهان را به یکی از شانس‌های اصلی کسب سهمیه تبدیل کند.»
وی در مورد ادامه کار کرانچار با سپاهان برای فصل بعد افزود: «کرانچار خودش علاقه به ادامه کار در اصفهان دارد ولی فعلا باید منتظر پایان لیگ باشیم تا ببینیم مدیران باشگاه و مدیران مجموعه فولاد مبارکه در جلسه‌ای که با سرمربی تیم می‌گذارند به چه نتایجی می‌رسند.»
سرپرست تیم سپاهان در خصوص بازی دو هفته پایانی این تیم مقابل تیم‌های تراکتورسازی و استقلال بیان کرد: «ما برای مقام چهارم جدول رقابت تنگاتنگی با ذوب‌آهن داریم و باید در دو بازی آینده نهایت سعی خودمان را بکنیم که پیروز میدان باشیم. تراکتورسازی و استقلال هم برای مقام نائب قهرمانی می‌جنگند و ما باید با هر دو تیم بازی کنیم. در هر صورت در این روزها همه تیم‌ها در لیگ به دنبال کسب پیروزی هستند و ما هم باید تلاش خودمان را تا روز آخر انجام دهیم.»
وی افزود: «سپاهان و ذوب‌آهن هر دو تیم اصفهانی برای مقام چهارم جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می‌کنند و نکته مهم این است که هر تیمی به این مقام برسد باعث افتخار فوتبال اصفهان است.»
اخوان در مورد مذاکره شجاع خلیل زاده با باشگاه پرسپولیس گفت: «خلیل زاده با باشگاه پرسپولیس صحبت کرد ولی هنوز هیچ قراردادی با این تیم امضا نکرد. یک بازیکن هم آزاد است که در پایان فصل با باشگاه‌هایی که خواهانش هستند مذاکره کند. اما نکته مهم این است که هم باشگاه دوست دارد شجاع در اصفهان بماند و هم خود این بازیکن علاقه زیادی به سپاهان دارد.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها