X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 اردیبهشت 1396, 17:14
کد خبر: 22666
خبرنگار: Razieh.sh
نظرات: 4

واکنش باشگاه سپاهان به آینده جپاروف

واکنش باشگاه سپاهان به آینده جپاروف واکنش باشگاه سپاهان به آینده جپاروف
مدیر عامل باشگاه سپاهان اعلام کرد در صورتی که کاپیتان تیم ملی ازبکستان مدنظر سرمربی این تیم باشد به تعهدش به باشگاه استقلال پایبند است اما در دوحالت با وی مذاکره می کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، باشگاه استقلال برای تقویت خط میانی خود در نیم فصل اقدام به جذب جپاروف کاپیتان تیم ملی ازبکستان و لوکومتیو این کشور کرد که وی در نهایت با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسید و قرارداشد را امضا کرد اما ممنوع الفعالیت شدن باشگاه استقلال در پنجره نقل و انتقالات زمستانی باعث شد تا وی با یک توافقنامه به طور قرضی در نیم فصل دوم به باشگاه سپاهان برود.
در چند روز اخیر اخباری در مورد کاپیتان تیم ملی ازبکستان مطرح شده مبنی بر اینکه جپاروف به دلیل مشکلات خانوادگی قصد فسخ قراردادش با باشگاه استقلال و بازگشت به کشورش در پایان لیگ را دارد.
محسن طاهری، مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت و با کاپ در این زمینه گفت: اگر جپاروف بخواهد به کشورش برگردد این موضوع در اختیار خودش است و ما در این زمینه ورود نمی کنیم. ما به توافقی که با باشگاه استقلال داریم متعهدیم و به همین دلیل تا این لحظه هیچگونه مذاکره ای نکرده ایم.
وی ادامه داد: اگر جپاروف مدنظر کادر فنی قرار بگیرد امکان ندارد بدون داشتن رضایت نامه از باشگاه استقلال با او مذاکره کنیم یا اینکه قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها