X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 اردیبهشت 1396, 17:25
کد خبر: 22667
خبرنگار: Razieh.sh
نظرات: 4

ممکن بود کرانچارهم بسوزد

طاهری: ویسی با بازگشت عقیلی مخالفت کرد

طاهری: ویسی با بازگشت عقیلی مخالفت کرد طاهری: ویسی با بازگشت عقیلی مخالفت کرد
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: تغییر سرمربی باید در زمان لازم خود و به دور از تصمیمات احساسی انجام می شد چون در غیر این صورت ممکن بود کرانچار هم مثل استیماچ بسوزد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد محسن طاهری در گفت و گو با کاپ در باره برتری این تیم مقابل صبای قم در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به انگیزه ای که صبایی ها داشتند بازی با این تیم یکی از سخت ترین دیدارهای سپاهان در فصل جاری بود که خوشبختانه با درایت کادرفنی و انگیزه و تلاش بازیکنان و از همه مهمتر حمایت هواداران با برتری تیم ما به پایان رسید تا همچنان به کسب رتبه چهارم جدول که ممکن است منجر به کسب سهمیه آسیایی برای سپاهان شود امیدوار باشیم.
وی درباره اینکه با نتایجی که سپاهان گرفته و باعث رضایت هواداران هم شده آیا فکر نمی کنید باید زودتر ویسی را کنار می گداشتید و در کادرفنی تیم تغییر ایجاد می کردید، تاکید کرد: ویسی هم برای موفقیت سپاهان تلاش کرد و به هیچ وجه قصد تخریب سرمربی قبلی خود را نداریم اما باید به این نکته توجه کنید که تغییر هم باید در زمان لازم خود انجام شود و احساسی نباشد شاید هوادار بگوید اگر کرانچار را در نیم فصل می آوردند یا زودتر امروز حداقل سهمیه آسیایی تیم قطعی بود اما اگر این اتفاق می افتاد و تیم کرانچار در 3 یا 4 بازی می باخت آنوقت او هم مانند استیماچ می سوخت.
مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه آیا قرارداد سرمربی کروات این تیم برای فصل آینده تمدید خواهد شد و تمدید قرارداد با بازیکنانی همچون لی اولیویرا با نظر او صورت گرفته، عنوان کرد: مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد با کرانچار آغاز کرده ایم و همه چیز پس از پایان این دوبازی مشخص می شود. در قضیه تمدید قرارداد با اولیویرا هم نه تنها نظر کرانچار بلکه ما نظر اعضای کمیته فنی باشگاه را هم جویا شده و این کار را انجام دادیم به هر حال اگر فصل آینده با کرانچار و یا هر مربی دیگری هم بخواهیم کار کنیم چند تغییر در تیم خواهیم داشت و نمی توانیم کل تیمرا عوض کرده و سرمایه های تیم را از دست دهیم
وی درباره اینکه آیا پرسپولیسی ها با شجاع خلیل زاده مذاکره کرده اند و این بازیکن فصل آینده در سپاهان می ماند، تاکید کرد: خلیل زاده جزأ سرمایه های باشگاه سپاهان است و تا پایان فصل با باشگاه قرارداد دارد. قطعا تا پیش از پایان فصل با بازیکنانی که قراردادشان تمام می شود و مد نظر سرمربی تیم هستند مذاکره می کنیم که خلیل زاده هم جزء آنهاست. صحبت هایی که درباره مذاکره باشگاه پرسپولیس با این بازیکن مطرح شده را هم از طریق رسانه ها شنیدم. هم خلیل زاده یک بازیکن حرفه ای است و هم باشگاه پرسپولیس آنقدر حرفه ای است که با بازیکنی که تا پایان فصل با ما قرارداد دارد مذاکره نکنند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه عقیلی اعلام کرده در آخرین جلسه ای که با مدیریت باشگاه داشته او با بازگشت وی موافقت کرده اما ویسی مخالف این موضوع بوده، تاکید کرد: عقیلی درست می گوید و من دوست داشتم او به سپاهان برگردد و اگر خواست خداحافظی هم کند با پیراهن سپاهان باشد اما ویسی با این موضوع مخالفت کرد و در باشگاه سپاهان ما در امور فنی تیم دخالت نکرده و فقط تابع نظر سرمربی تیم هستم.
طاهری تاکید کرد: عقیلی جزو سرمایه های باشگاه سپاهان بوده است و پتانسیل مربیگری را دارد و امیدوارم در آینده توانایی هایش را در این زمینه هم به فوتبال ایران نشان دهد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها