X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 اردیبهشت 1396, 23:14
کد خبر: 22675
خبرنگار: khani
نظرات: 15

اخوان :

از پیشنهاد نجومی به کامیابی نیا اطلاعی ندارم

از پیشنهاد نجومی به کامیابی نیا اطلاعی ندارم از پیشنهاد نجومی به کامیابی نیا اطلاعی ندارم
باشگاه سپاهان خبر پیشنهاد نجومی به کمال کامیابی نیا را شایعه خواند و این خبر را تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کمال کامیابی نیا قراردادش با باشگاه پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می رسد اما این بازیکن به علت تمایل به حضور در اروپا هنوز قراردادش را با سرخپوشان پایتخت تمدید نکرده است.

گفته می شود کامیابی نیا با پیشنهاد 2 میلیاردی از تیم سپاهان مواجه شده است اما به نظر نمی رسد وی این پیشنهاد قبول کند چرا که این بازیکن اعلام کرده که در صورت لژیونر نشدن قراردادش با پرسپولیس تمدید می کند.

مهدی اخوان سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره این مطلب گفت: جلسه ای میان طاهری مدیر عامل باشگاه و کرانچار در مورد تمدید قرارداد این مربی و لیست خرید بازیکنان مدنظر کرانچار برگزار شد. به هر حال مسئولان باشگاه مذاکرات خود را برای به خدمت گرفتن بازیکنان مدنظر کرانچار آغاز کردند اما هنوز با بازیکنی به توافق نهایی نرسیدند.

وی درباره پیشنهاد 2 میلیاردی به کامیابی نیا بیان کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم اما تا جایی که می دانم باشگاه همانند نیم فصل اول قصد عقد قرارداد نجومی با بازیکنان ندارد و براساس بودجه باشگاه اقدام به جذب بازیکن می کند.

سرپرست سپاهان درباره اینکه جپاروف بیان کرده که مشکلات خانوادگی ندارد، خاطر نشان کرد: جپاروف بیان کرد که به علت مشکلات خانوادگی نمی تواند در ایران بماند اما اکنون نظر خود را تغییر داده است. به هر حال ماندن جپاروف در سپاهان بستگی به نظر خودش دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها