X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 اردیبهشت 1396, 06:01
کد خبر: 22679
خبرنگار: khani
نظرات: 4

افتخاری:راهی نیست که جپاروف در سپاهان بماند

افتخاری:راهی نیست که جپاروف در سپاهان بماند افتخاری:راهی نیست که جپاروف در سپاهان بماند
باشگاه استقلال موضع رسمی خود درباره ستاره ازبکستانی را بیان کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، طی روزهای گذشته مطالبی مبنی بر فسخ قرارداد جپاروف با استقلال و سپس پیوستن به سپاهان شنیده می شد.
رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در این باره به کاپ اظهار داشت: در صحبتی که با طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان کردم وی اعلام کرد که باشگاه سپاهان به توافقاتی که درباره جپاروف داشته ایم پایبند است. جپاروف به صورت قرضی به این تیم رفته و من به مدیرعامل سپاهان تاکید کردم که او با ما قرارداد دارد. بنابراین راهی وجود ندارد که این بازیکن در سپاهان بماند.
مدیرعامل استقلال ادامه داد: اما اگر قرار باشد به دلیل مشکلات خانوادگی یا هر دلیل دیگری خود این بازیکن بخواهد قراردادش را با ما فسخ کند نمی توانیم که او را به زور نگه داریم. محرومیت باشگاه ما در تعطیلات تابستانی در نقل و انتقالات پایان می پذیرد و چیزی که زیاد است بازیکنان باکیفیتی هستند که بخواهند پیراهن استقلال را برتن کنند.
افتخاری افزود:ما اگر بخواهیم معادل پولی که به جپاروف می دهیم به هر بازیکن خوب ایرانی بدهیم به استقلال خواهد آمد. خیلی از بازیکنان هستند که آرزو دارند در استقلال بازی کنند. البته همانطور که گفتم من این مسایل را فقط از طریق رسانه ها خوانده و شنیده ام و اگر این موضوع از طرف جپاروف به طور رسمی مطرح شود آن وقت درباره این بازیکن تصمیم گیری می کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها