X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 اردیبهشت 1396, 20:38
کد خبر: 22684
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 12

مانع حقوقی یا معذوریت دوستانه؟

دلیل موضع نرم باشگاه سپاهان چیست؟

دلیل موضع نرم باشگاه سپاهان چیست؟ دلیل موضع نرم باشگاه سپاهان چیست؟
اگرچه مالکیت استقلال بر سرور چپاروف محل ابهام است اما به نظر می‌رسد که سپاهان نیز علاقه‌مند باشد تا به جای دعوا بر سر تعیین تکلیف ستاره ازبک با همتای تهرانی خود به شکلی مسالمت‌آمیز به تفاهم برسد.

به گزارش ایمنا، گمانه‌زنی‌های اخیر درباره نوع قرارداد سرور چپاروف با سپاهان باعث شد تا سرانجام باشگاه استقلال به این موضوع رسماً واکنش نشان دهد و ستاره ازبک را مکلف به بازگشت به پایتخت در پایان فصل نماید.
با این وجود با توجه به محرومیت بین‌المللی استقلال از فعالیت‌های نقل و انتقالاتی هنگام عقد قرارداد با چپاروف، این فرضیه به شکلی جدی مطرح است که این بازیکن برای تصمیم‌گیری درباره آینده خود اصلاً نیازی به کسب اجازه از استقلال ندارد. به عبارت دیگر، این احتمال هست که مانعی حقوقی بر سر راه سپاهانی ماندن چپاروف وجود نداشته باشد زیرا طبق گفته رییس کمیته نقل و انتقالات لیگ چپاروف بازیکن سپاهان است و به صورت قرضی به نصف جهان نیامده است. حتی اگر این ادعا صحت داشته باشد از موضع نرم و مداراجویانه روزهای گذشته باشگاه اصفهانی اینطور برداشت می‌شود که سپاهانی‌ها قصدی برای برهم زدن قرار و مدارهای دوستانه قبلی با استقلال ندارند و مایل نیستند تا این موضوع به دستاویزی برای اصطکاک بین 2 باشگاه بدل شود.
به نظر می‌رسد که سرانجام این ماجرای احتمالاً کشدار به فعل و انفعالات هفته‌های آینده و البته میل قلبی چپاروف برای ماندن یا رفتن هم بستگی زیادی داشته باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها