X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 اردیبهشت 1396, 22:38
کد خبر: 22687
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 3

بدون شک هادی یکی از با اخلاق ترین بازیکنان بود

چرخابی: سپاهان وظیفه دارد برای نویدکیا و عقیلی بازی خداحافظی برگزار کند

چرخابی: سپاهان وظیفه دارد برای نویدکیا و عقیلی بازی خداحافظی برگزار کند چرخابی: سپاهان وظیفه دارد برای نویدکیا و عقیلی بازی خداحافظی برگزار کند
کارشناس فوتبال اصفهان گفت: باشگاه سپاهان وظیفه دارد با توجه به خدمات بیشماری که هادی عقیلی و محرم نویدکیا انجام دادند، یک بازی خداحافظی در سطح بالا برای این دو بازیکن برگزار کند.
سپاهان وظیفه دارد برای عقیلی و نویدکیا بازی خداحافظی برگزار کند

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، حسین چرخابی در گفتگو با خبرنگار ایمنا درمورد خداحافظی هادی عقیلی از دنیای فوتبال اظهار کرد: اگر بازیکنانی که در لیگ بازی می‌کنند مشاور خوب در اختیار بگیرند و آن مشاور کسی باشد که بدون کوچک‌ترین چشم داشتی به راهنمایی بازیکن بپردازد، در فوتبال موفق‌تر هستند.
وی ادامه داد: بدون شک هادی عقیلی چند سال برای سپاهان زحمت کشید و یکی از با اخلاق‌ترین بازیکنان بود و خود من هم برای مدتی در خدمت این بازیکن بودم. البته زمانی که من سرمربی سپاهان بودم، سه بازیکن شاخص را در اختیار داشتم که هادی عقیلی و محسن بنگر در تیم ملی بودند و محرم نویدکیا هم خودش نخواست که به تیم ملی برود.
کارشناس فوتبال اصفهان در همین خصوص افزود: زمانی که من به تیم سپاهان ملحق شدم این سه بازیکن مصدوم بودند و نتوانستند بازی کنند اما مدتی با آنها بودم و با روحیات این بازیکنان آشنا هستم و می‌دانم که عقیلی بازیکن منظم و خوش اخلاقی بود و مثل محرم و بنگر برای باشگاه سپاهان زحمت کشید.
چرخابی گفت: سن هر بازیکنی بالا می‌رود و بازیکنان جوان باید جایگزین آنها بشوند. اولین اشتباه هادی عقیلی این بود که اردوی تیم ملی را ترک کرد و این امر باعث شد که از تیم ملی خط بخورد. زمانی که یک باشگاه با توجه به سلیقه مربی اعلام می‌کند که نیازی به یک بازیکن ندارد، آن بازیکن باید با آن باشگاه تسویه کند و اگر دوست دارد با باشگاه دیگری کار کند و اگر هم احساس می‌کند دیگر نمی تواند خوب بازی کند، از فوتبال خداحافظی کند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه عقیلی یک بازیکن بسیار باهوشی بود می تواند در لباس مربیگری به تیم خدمت کند و متاسفانه این کار صورت نگرفت و باعث یکسری کدورت شد که این اتفاقات جالب نبود.
کارشناس فوتبال اصفهان در پاسخ به سوالی در مورد برگزاری بازی خداحافظی برای بازیکنانی مانند هادی عقیلی بیان داشت: باشگاه سپاهان وظیفه دارد با توجه به خدمات بیشماری که هادی عقیلی و محرم نویدکیا انجام دادند، یک بازی خداحافظی در سطح بالا برای این دو بازیکن برگزار کند و به نظر من باشگاه سپاهان باید یک تیم خارجی را دعوت کند و بازی خداحافظی را برگزار کنند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم فنرباغچه ترکیه مدتی پیش سپاهان را دعوت کرد و آنجا مسابقه برگزار کردند، باشگاه سپاهان نیز این تیم را دعوت کند تا در ورزشگاه نقش جهان به بازی بپردازند و اگر قرار است این بازی با تیم های داخلی برگزار شود بهترین گزینه ذوب‌آهن است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها