X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 اردیبهشت 1396, 19:35
کد خبر: 22694
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 15

محرم تصمیم گرفته از سپاهان دور باشد

محمود کریمی: شاید امسال به کرانچار کمک کنم

محمود کریمی: شاید امسال به کرانچار کمک کنم محمود کریمی: شاید امسال به کرانچار کمک کنم
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، محمود کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره همکاری با تیم فوتبال سپاهان به عنوان دستیار زلاتکو کرانچار در فصل آینده اظهار کرد: با کرانچار زیاد صحبت کردم و معمولاً او را زیاد می‌بینم اما فعلاً برای بازی‌های باقیمانده لیگ برنامه ندارم. کرانچار هم گفت اگر فصل آینده در سپاهان بودم، می‌خواهم در کنارم باشی. با این حال هنوز تصمیم خودم را نگرفتم چون زمانی که فوتبال را کنار گذاشتم میخواستم دیگر برنگردم اما الان شرایط طوری است که ممکن است منصرف شوم؛ اگر کرانچار درباره بازگشتم اصرار داشته باشد، شاید دوست داشته باشم در کنارش کار کنم.

بازیکن سابق سپاهان در پاسخ به این پرسش که چرا تصمیم به دوری همیشگی از فوتبال گرفته بود، گفت: به هر حال زمانی که بازیکن بودم، جور دیگری به فوتبال نگاه می کردم و شرایط آن با مربیگری بسیار تفاوت دارد؛ به همین خاطر تصمیم گرفته بودم اگر فوتبال را کنار بگذارم، دیگر به آن برنگردم. اما الان اگر از تصمیم منصرف شوم، تنها به خاطر کرانچار خواهد بود.

کریمی درباره حضور محرم نویدکیا روی نیمکت سپاهان در فصل آینده نیز عنوان کرد: محرم هنوز برنامه ای برای بازگشت ندارد اما قطعا روزی به تیم برمی‌گردد. ممکن است او دوره‌ای را به استراحت بگذراند و احتمالاً تا آخر امسال در سپاهان فعالیت نخواهد کرد اما مطمئن باشید محرم دوست دارد به سپاهان کمک کند و مثل من نیست که بعد از پایان دوره بازیگری فوتبال، تنها هوادار تیم باشد. محرم تصمیم گرفته مدتی از حواشی دور باشد چون متاسفانه زمانی که به تیم کمک می‌کرد آن را دخالت محسوب می‌کردند. محرم دوست دارد مدتی نباشد تا نگویند به خاطر منافع خودش کمک می کند اما به نظرم هیچ کس به اندازه محرم دلش برای سپاهان نمی‌سوزد.

وی همچنین درباره شانس سپاهان برای کسب سهمیه آسیایی خاطرنشان کرد: به عنوان یک سپاهانی معتقدم نباید روی رتبه امسال حساب کرد. اما همین که تیم رو به جلو شده، جای امیدواری است. هواداران نیز نسبت به آینده تیم امیدوارند. خودم بعد از یک سال و نیم در تمرین سپاهان شرکت کردم و دیدم شرایط بسیار خوبی وجود دارد. امسال را باید به انتظار نشست اما نباید دل خوش بود؛ اگر سهمیه به دست نیاید، اتفاق خاصی نیفتاده است.

بازیکن سابق سپاهان درباره هدف گذاری باشگاه برای سال آینده نیز به ایسنا گفت: اشتباهی که امسال در سپاهان مرتکب شدند این بود که تیم را از حالت مدعی خارج کردند. سالهای قبل نیز جوان‌گرایی توسط کرانچار و بوناچیچ انجام می شد اما اینطور نبود که تیم را از حالت مدعی خارج کنند. بازیکنانی مثل شریفی، کریمی و حاج صفی زمانی که تیم مدعی بود رشد کردند و به اینجا رسیدند. اگر سپاهان مدعی قهرمانی نباشد، مطمئن باشید بازیکن جوان رشد نخواهد کرد. معتقدم سال آینده هم باید همین روند ادامه داشته باشد اما تیم مدعی بسته شود چون سپاهان تبدیل به قطب فوتبال ایران شده و در کنار جوان گرایی باید به فکر نتیجه‌گیری هم بود.

محمود کریمی در پایان درباره خداحافظی هادی عقیلی از فوتبال تصریح کرد: بعد از شنیدن خبر خداحافظی عقیلی با او تماس گرفتم چون دوست داشتم با او صحبت کنم. بعضی از دوستان نیز برایش در اینستاگرام پست گذاشته بودند. فکر می‌کنم شرایط طوری شد که هادی نمی‌توانست برگردد؛ از طرفی هم سنش بالا بود و در مجموع تصمیم خوبی گرفت، ولی بد موقع بود. دوست داشتیم او با پیراهن سپاهان و نه با دلخوری خداحافظی می کرد. معتقدم در حق او اجحاف شده و امیدوارم دوران بعد از فوتبال او به بهترین شکل رقم بخورد و در مربیگری موفق باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها