X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 اردیبهشت 1396, 23:02
کد خبر: 22697
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 3

احتمال ادامه همکاری با کرانچار زیاد است

تابش: عقیلی کاپیتان متعصب سپاهان بود

تابش: عقیلی کاپیتان متعصب سپاهان بود تابش: عقیلی کاپیتان متعصب سپاهان بود
قائم مقام باشگاه سپاهان تأکید کرد که احتمال ادامه همکاری این باشگاه با زلاتکو کرانچار زیاد است.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شرایط فعلی سپاهان و رقابت فشرده این تیم با ذوب‌آهن برای کسب عنوان چهارمی گفت: خوشبختانه تیم ما مسیر خودش را پیدا کرده و تلاش می‌کنیم تا در دو بازی پایانی نتایج خوبی بگیریم. من فکر می‌کنم سپاهان در سال‌های آینده با این جوان‌ها روزهای خوبی را پیش رو خواهد داشت. با احتساب حاج‌صفی، پاپی و رسول نویدکیا در حال حاضر در تیم بزرگسالان 19 بازیکن حضور دارند که از آکادمی باشگاه به تیم بزرگسالان راه پیدا کرده‌اند. این برای سپاهان یک آمار بی‌نظیر است.

وی با اشاره به وضعیت زلاتکو کرانچار برای ادامه همکاری با سپاهان اصفهان تأکید کرد: ما از عملکرد ایشان راضی هستیم. کرانچار یک مربی باتجربه، باشخصیت و بامعرفت است که بدون حاشیه کارش را انجام می‌دهد. او تأثیر خودش را در تیم گذاشته است و احتمال ادامه همکاری با این مربی برای فصل آینده زیاد است.

قائم‌مقام سپاهان راجع به خداحافظی هادی عقیلی از دنیای فوتبال و انتقادهایی که او از این باشگاه داشت، تأکید کرد: من دوست ندارم زیاد به این مسائل ورود کنم. امیدوارم عقیلی با باشگاه همکاری داشته باشد و این مسائل برطرف شود. او کاپیتان متعصب سپاهان بود و سال‌ها برای این تیم زحمت کشید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها