X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 اردیبهشت 1396, 03:41
کد خبر: 22711
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 1

در فرصت مناسب برای فصل آینده تصمیم خواهم گرفت

قائدی فر: عقیلی از لحاظ فنی و شخصیتی نمونه بود

قائدی فر: عقیلی از لحاظ فنی و شخصیتی نمونه بود قائدی فر: عقیلی از لحاظ فنی و شخصیتی نمونه بود
مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: داوری‌ها در این فصل به تیم ما ضربه زد و این موضوع در سقوط ماشین‌سازی نقش داشت.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، سعید قائدی‌فر در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص سقوط ماشین‌سازی گفت: درست است دیگر فرصتی برای رهایی از سقوط نیست اما هنوز بازی‌ها تمام نشده و می‌توانیم بهترین نمایش‌ را در این دو بازی داشته باشیم. ماشین‌سازی بازیکنان خوبی دارد و نباید این تیم را یک تیم ضعیف دانست. در ضمن این باشگاه از مدیریت خوبی بهره برده و از زمان حضورم دیدم که حامیان خوبی هستند و تمام تلاششان را کردند تا این تیم را در لیگ‌برتر نگه دارند. متاسفانه اتفاقاتی دست به دست هم داد تا این تیم دوباره به لیگ دسته اول سقوط کند.

وی در رابطه با تجربه کار با فرهاد کاظمی عنوان کرد: برای اولین در ماشین‌سازی کار با آقا فرهاد را تجربه کردم. در نیم فصل با وجود پیشنهاداتی که داشتم اما در مشورت با عقیلی و نویدکیا همبازیان سابقم و بزرگان سپاهان تصمیم گرفتم به ماشین‌سازی بیایم و کار با این مربی بادانش را تجربه کنم. کاظمی جزو مربیان کاربلد است اما هر چه تلاش کرد ماشین‌سازی را از سقوط دور کند، نشد و متاسفانه داوری‌ها خیلی به ضرر ما شد.

قائدی‌فر در خصوص خداحافظی هادی عقیلی از فوتبال خاطرنشان کرد: 3 سال تجربه کار با هادی عقیلی دارم و او در ارتقای فوتبالم خیلی کمک کرد. عقیلی از لحاظ فنی و شخصیتی جز بازیکن‌های نمونه بود و امیدوارم همانطور که در فوتبال و بازیگری موفق بوده در دنیای مربیگری هم به خواسته‌هایش برسد.

مدافع ماشین‌سازی درباره آینکه آیا به سپاهان در فصل جدید بازخواهد گشت یا خیر گفت: از اینکه سال‌ها در این تیم توپ زده‌ام خوشحالم اما من در حال حاضر بازیکن ماشین‌سازی هستم و تا پایان فصل قرارداد دارم. پاسخ به این سوال زود است و در فرصت مناسب تصمیم خواهم گرفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها