X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 اردیبهشت 1396, 22:07
کد خبر: 22726
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 0

باید با تمام قوا به میدان برویم

اخوان: فکر کنیم تراکتور نصفه و نیمه است، ضربه می خوریم

اخوان: فکر کنیم تراکتور نصفه و نیمه است، ضربه می خوریم اخوان: فکر کنیم تراکتور نصفه و نیمه است، ضربه می خوریم
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: مطمئنا بازیکنان جانشین در تراکتورسازی هم قصد دارند از این فرصتی که بدست می آورند نهایت استفاده را ببرند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مهدی اخوان در گفت و گو با کاپ درباره شرایط سپاهان پیش از دیدار با تراکتورسازی اظهار داشت: بازیکنان هم از نظر روحی و هم فنی در شرایط خوبی به سر می برند. ما یک بازی خانگی در پیش داریم و چون برای رسیدن به رده چهارم تلاش می کنیم، باید با تمام قوا به میدان برویم.

وی درباره اینکه تراکتوری ها در غیاب 4 یا 5 بازیکن اصلی خود و با یک عده بازیکن گمنام قصد دارند به مصاف سپاهان بروند، تاکید کرد: طی فصل از این مسائل چند بار مطرح شده مثلا پیش از بازی با نفت تهران می گفتند که با یک تیم نصف و نیمه قرار است با ما بازی کند. متاسفانه تیم ما با مطرح شدن چنین مسائلی چند بار ضربه خورده است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنان ما در بازی با تراکتور تمرکز خود را فقط بر روی کسب سه امتیاز قرار داده اند و کاری به این مسائل حاشیه ای ندارند. مطمئنا بازیکنان جانشین در تراکتورسازی هم قصد دارند از این فرصتی که بدست می آورند نهایت استفاده را ببرند، ضمن اینکه خود تراکتورسازی هم برای کسب عنوان دوم لیگ می جنگد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها