X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 اردیبهشت 1396, 04:40
کد خبر: 22730
خبرنگار: khani
نظرات: 9

امیدوارم سپاهان بتواند جباروف را حفظ کند

کرانچار:برنده بازی سپاهان و تراکتور می تواند به آسیا برود

کرانچار:برنده بازی سپاهان و تراکتور می تواند به آسیا برود کرانچار:برنده بازی سپاهان و تراکتور می تواند به آسیا برود
سرمربی سپاهان گفت: تمرینات خوبی را برگزار کردیم امیدوارم بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: نیازی نیست بخواهم درباره این بازی صحبت کنم چون همه می دانیم بازی سختی پیش رو داریم. برنده این بازی می تواند به آسیا برسد. تمرینات خوبی را برگزار کردیم امیدوارم بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم.
وی افزود: دوست داریم در جو پیروزمندانه باقی بمانیم. دست به هر اقدامی خواهیم زدیم تا در این دو بازی پایانی به نتایج مطلوبی برسیم. شاید فینال جام حذفی به نفع ما رقم بخورد و بتوانیم سهمیه آسیایی کسب کنیم دوست داریم در سطح بالای جدول قرار بگیریم.
کرانچار خاطرنشان کرد: ما آگاه هستیم. بازی قدرتمندانه ای را باید انجام دهیم. از 4 سال پیش به یاددارم که بازی با تراکتور همیشه یک نوع دربی و یک جنگ تمام عیار است. به نظر من امیر قلعه نویی دوست خوب من بهترین مربی دهه اخیر فوتبال ایران است. مطمئن باشید بازی باکیفیتی را فردا شاهد خواهید بود.

به گزارش کاپ،وی بیان داشت: تیم حریف بازیکنان مصدوم و محروم زیادی دارد و این کار ما را آسان تر می کند. از هواداران می خواهم به ورزشگاه بیایند چون مطمئن هستم از تیم حریف هم هوادار به ورزشگاه می آید. هواداران تراکتور پرشور هستند. نه بازیکن مصدوم ونه محروم داریم امیدوارم این سطح آمادگی در دو بازی آینده نیز همچنان وجود داشته باشد.
سرمربی سپاهان درباره وضعیت قرارداد سرور جپاروف برای فصل آتی اذعان داشت: من از وضعیت قرارداد جپاروف اطلاع ندارم و نمی دانم چه نکاتی داخل قرارداد است چون در آن لحظه من حضور نداشتم و حقی ندارم قرارداد ایشان را رویت کنم. ایشان یک وزنه خوب برای سپاهان است. یک بازیکن بین المللی است. از لحظه ای که من آمده می توانم شهادت دهم که او سهم بزرگی در موفقیت های سپاهان داشته است. امیدوارم سپاهان با توجه به تمام مفاد قرارداد وی این بازیکن را برای فصل بعد نیز در تیم حفظ کند.
کرانچار درباره اینکه آیالیست فصل آینده سپاهان را آماده کرده و اینکه قائدی فر را برای بازگشت به سپاهان مدنظر دارد یا نه، تصریح کرد: من دو هفته پیش هم اعلام کردم ما چند بازیکن باکیفیت زیر 23 سال داریم اما چون هنوز توافق نهایی را با باشگاه سپاهان نکردم از من نخواهید اسامی بازیکنان مورد نیاز را اعلام کنم. قائدی فر بازیکن ماشین سازی است. اگر بتوانم برای فصل بعد در سپاهان بمانم این بازیکن مدنظرم است امیدوارم توافقات و جلسات خوبی را با باشگاه سپاهان برگزار کنم. یک بار دیگر از هواداران خواهش می کنم با حداکثر تعداد ممکن به ورزشگاه بیایند. چون قرار است فردا یک جشن باشکوه فوتبالی برگزار شود. تنها کاری که فعلا از دستم برمی آید این قول را به شما می دهم که فردا یک بازی بسیار جذاب شاهد خواهید بود. یک جنگ تمام عیار برای به دست آوردن سه امتیاز.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها