X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 اردیبهشت 1396, 20:47
کد خبر: 22750
خبرنگار: panahi
نظرات: 3

با تیمی مذاکره نکرده ام

قلعه نویی: سپاهان مالک توپ بود اما فرصت نداشت

قلعه نویی: سپاهان مالک توپ بود اما فرصت نداشت قلعه نویی: سپاهان مالک توپ بود اما فرصت نداشت
سرمربی تراکتورسازی گفت: به فوتبال ایران تبریک می‌گویم. امروز یک بازی زیبا در ورزشگاه زیبا، با میزبانی زیبای مردم اصفهان دیدیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، امیر قلعه نویی در نشست خبری پایان مسابقه مقابل سپاهان اظهار داشت: به فوتبال ایران تبریک می‌گویم. امروز یک بازی زیبا در ورزشگاه زیبا، با میزبانی زیبای مردم اصفهان دیدیم. امیدوارم یک روزی همه ورزشگاه‌های ما مانند این ورزشگاه باشند. من خودم 2 سال در اصفهان بودم از میزبانی سپاهان تشکر می‌کنم.
با توجه به بضاعتی که داشتیم از بازیکنانم تشکر می‌گویم. دو نکته بازی امروز داشت امروز از موقعیت‌هایم استفاده نکردیم، آنها دو توپ آوردند و دو تا را گل کردند اما ما روی یک موقعیت بچه گانه گل خوردیم درست است که مالکیت داشتند اما موقعیت نداشتند.
سرمربی تراکتورسازی اذعان داشت: ما 8 بازیکن نداشتیم اما شما دیدید که با همین شرایط 3 موقعیت تک به تک داشتیم. مهدی شریفی می‌توانست حداقل سه گل بزند. اما دروازه‌بان سپاهان با جاگیری خوبی که داشت، توپ‌ها را گرفت. ما هم با بضاعتی که داشتیم، حملاتی روی دروازه حریف انجام دادیم، اما همان‌طور که گفتم امروز، روز خوب لی‌اولیویرا، دروازه‌بان تیم سپاهان بود.
وی اذعان داشت: آنها چند کرنر و اوت داشتند، ما در نیمه دوم شروع خوبی داشتیم و موقعیت هم داشتیم
سرمربی تراکتورسازی درباره قضاوت داور بیان داشت: قضاوت داور خوب بود.
قلعه نویی درباره سپاهان تحت حمایت زلاتکو کرانچار خاطر نشان کرد: من شاگرد کرانچار هستم او یک مربی بزرگ است و تمام دنیا او را می‌شناسد. برای سپاهان آروزی موفقیت می‌کنم لیاقت آنها با این ورزشگاه و سرمربی خوب بیشتر از این است.
سرمربی تراکتورسازی در ارتباط با شرایط کاری خود در آینده و صحبت با تیم های دیگر برای مربیگری بیان داشت: به همان مکه ای که رفتم چنین چیزی نبوده است. نه من با تیمی صحبت کردم و نه تیمی با من صحبت کرده است. یکی دو روز پیش هم شایعه‌ای درست کردند و گفتند که شفیعی با پیکان به توافق رسیده است، اما این صحبت‌ها اصلاً واقعیت ندارند.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها