X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 اردیبهشت 1396, 21:03
کد خبر: 22751
خبرنگار: panahi
نظرات: 12

پیش بینی این بازی را می کردم

کرانچار: جایگاه تراکتور بی دلیل نیست

کرانچار: جایگاه تراکتور بی دلیل نیست کرانچار: جایگاه تراکتور بی دلیل نیست
سرمربی سپاهان گفت: امروز پیش از شروع مسابقه می‌دانستم که یک بازی جذاب و با کیفیت را از سوی دو تیم شاهد خواهیم بود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پایان مسابقه مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: یک بازی درگیرانه و سراسر موقعیت را شاهد بودیم. لازم است به بازیکنانم بابت این مسابقه تبریک بگویم.
وی افزود: من دیروز هم گفتم که امیدوارم هواداران امروز از ما حمایت کنند. امروز پیش از شروع مسابقه می‌دانستم که یک بازی جذاب و با کیفیت را از سوی دو تیم شاهد خواهیم بود.
سرمربی سپاهان تصریح کرد: از این برد خوشحالم و به همه تبریک می‌گویم. تیم تراکتورسازی هم در بین سه تیم نخست است و بازی خوبی انجام داد. هر دو تیم فشار زیادی تحمل می‌کنند. تراکتورسازی هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و بی دلیل نیست که در بالای جدول قرار گرفته است. آنها نمی‌خواستند نایب قهرمانی را از دست بدهند و در تلاش بودند مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند. خوشبختانه فرصت های آنها منجر به گل نشد و خوشحالم به پیروزی رسیدیم و هوادارانی که در این شرایط بد آب و هوایی به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند را شاد کنیم.
سرمربی تیم سپاهان در مورد تاکتیک تیمش در دیدار مقابل تراکتورسازی گفت: در 25 دقیقه نخست تراکتورسازی بسیار منسجم دفاع کرد اما ما می‌دانستیم که آنها نمی‌توانند به این بازی خود ادامه بدهند. این یک ایده آگاهانه بود و ما از تمایل تراکتورسازی برای استفاده از ضدحملات آگاهی داشتیم. تراکتورسازی هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم چشم به ضد حملات داشت اما ما با تعویضی که انجام دادیم نقشه‌های آنها را خنثی کردیم.
کرانچار تصریح کرد: در نیمه دوم می‌دیدیم که مدافعان تراکتورسازی پست خودشان را رها کرده و برای استفاده از پرتاب‌های بلند به زمین ما می‌آمدند با آوردن دو بازیکن دیگر به زمین باز هم توانستیم حملات تراکتورسازی را خنثی کنیم. امروز 2 گل زدیم و می‌توانستیم 2 گل دیگر هم به ثمر برسانیم. این بر عهده مربی است که ببیند کدام بازیکن تأثیرگذاری بیشتری دارد که از او استفاده کند.
وی در ارتباط با فصل آینده و ادامه همکاری خود با سپاهان بیان داشت: من برای شش هفته آخر قرارداد بستم و از این جا به بعد باید باشگاه تصمیم بگیرد که با چه مربی کار خود را ادامه دهد.
کرانچار در خاتمه درباره بازی سپاهان مقابل استقلال گفت: امیدوارم مثل همین بازی کار کرده و استقلال را ببریم. زیرا در این صورت می توانیم جایگاه خود را حفظ کنیم. ما چشممان به جام حذفی است که تراکتور قهرمان شده و ما بتوانیم سهمیه چهارم کشور را از آن خود کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها