X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 اردیبهشت 1396, 22:23
کد خبر: 22757
خبرنگار: panahi
نظرات: 8

عکس

فریاد چپ پای سریع بعد از شاهکار

فریاد چپ پای سریع بعد از شاهکار فریاد چپ پای سریع بعد از شاهکار
مهرداد محمدی باز هم در مقابل تراکتورسازی چهره شاخص تیمش شد و نقش اصلی را در پیروزی زردپوشان ایفا کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، دیدار رفت برابر تراکتورسازی مهرداد محمدی پس از گرفتن توپ از احسان حاج صفی موفق شد با استارت یک نیمه ای خود، یکی از زیباترین گل های لیگ شانزدهم را به ثمر برساند.

چپ پای تکنیکی و سرعتی سپاهانی ها که پس از حضور کرانچار فقط یک بازی برای اثبات توانایی های خود نیاز داشت، در دیدار برگشت هم گربه سیاه تراکتورسازی شد و در شرایطی موفق به گشودن دروازه تیم میهمان شد که آنها به شکل فشرده ای در حال دفاع کردن بودند و قصد داشتند در ضد حملات هم روی دروازه سپاهان خطرساز شوند. اما در دقیقه 41 بازی مهرداد محمدی باز هم پاس مناسبی از حاج صفی دریافت کرد و پس از کنترل دیدنی توپ، موفق شد با یک حرکت فریبنده و گذراندن توپ از بین پاهای سعید آقایی با اخباری تک به تک شود و با یک ضربه پای چپ تماشایی، با دقت و محکم به طاق دروازه، طلایی پوشان را در نقش جهان از حریف پیش بیاندازد.

محمدی پس از به ثمر رساندن این گل فریاد بلندی سر داد تا ششمین جشن گل خود در این فصل را به شیوه ای متفاوت برگزار کند؛ در مرتبه های قبلی محمدی زمانی که گل حساسی را به ثمر می رساند، با خارج کردن پیراهن از تن به شادی گل می پرداخت. به نظر می رسد محمدی روز به روز با تجربه تر و پخته تر می شود و باید منتظر حضور او در تیم ملی هم با ادامه این روند باشیم.
فریاد چپ پای سریع بعد از شاهکار


نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها