X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 اردیبهشت 1396, 10:37
کد خبر: 22760
خبرنگار: khani
نظرات: 5

حاج صفی و محمدی در تیم منتخب هفته

مربی هفته؛ زلاتکو کرانچار

مربی هفته؛ زلاتکو کرانچار مربی هفته؛ زلاتکو کرانچار
هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری 8 دیدار همزمان به پایان رسید.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال که با 8 دیدار همزمان پیگیری شد، 18 گل به ثمر رسید که در نهایت تغییر چندانی در جدول به وجود نیاورد.
در ادامه به برترین های هفته 29 لیگ برتر می پردازیم.
بازیکن هفته؛ مهدی طارمی
با اینکه بازیکنان دیگری هم می توانستند به عنوان برترین بازیکن هفته انتخاب شوند اما بدون شک مهدی طارمی که در لحظات حساس باعث شد پرسپولیس به بازی برگردد و با 2 گل خودش بازی را به تساوی 3 بر 3 رساند، می تواند بازیکن هفته باشد. طارمی با این 2 گل که یکی از آنها چیپ و دیگری پنالتی بود، هم خاطرات تلخ بازی های قبلی را از ذهنش پاک کرد و هم خودش را به عنوان آقای گل لیگ برای دومین سال متوالی معرفی کرد.
مربی هفته؛ زلاتکو کرانچار
سپاهان بعد از حضور زلاتکو کرانچار کاملا اوج گرفته و همچنان بدون شکست به کار خود ادامه می دهد. آنها در یک بازی حساس میزبان تراکتورسازی تیم دوم جدول بودند که با برنامه مشخص توانستند با 2 گل این تیم را شکست دهند. زلاتکو کرانچار حالا تیمش را به رده چهارم رسانده و عنوان مربی برتر هفته را هم از آن خود کرده است.
گل هفته؛ جابر انصاری
حرکت آکروباتیک جابر انصاری روی گل دوم استقلال تعجب خیلی ها را برانگیخت. هافبک استقلال که در بازی رفت مقابل پدیده هم گلزنی کرده بود، با یک پرواز بلند و یک حرکت آکروباتیک گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا حکم به پیروزی تیمش مقابل این تیم مشهدی بدهد.
ناکام هفته؛ علیرضا بیرانوند
در شرایطی که پیش از این فقط استقلال توانسته بود 3 بار دروازه بیرانوند را باز کند، این اتفاق یک بار دیگر در ورزشگاه آزادی برای این دروازه بان ملی پوش تکرار شد. بیرانوند که دیروز به دلیل شعار هواداران نیز بسیار عصبانی بود، روی اشتباهات عجیبی که انجام داد، 3 گل خورد و در پایان بازی هم مصاحبه طوفانی کرد تا شاید به زودی از جمع سرخپوشان جدا شود.
ترکیب رویایی هفته 29 لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:
وحید شیخ ویسی، امیرحسین صادقی، محمدرضا خانزاده، احسان حاج صفی، امید نورافکن، بختیار رحمانی، امید جهانبخش، مهرداد محمدی، جابر انصاری، مهدی طارمی و جری بن سون
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها