X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 اردیبهشت 1396, 12:03
کد خبر: 22763
خبرنگار: khani
نظرات: 5

چهار برد از پنج بازی و فتح پله چهارم

چه می‌کنه این کرانچار

چه می‌کنه این کرانچار چه می‌کنه این کرانچار
سرمربی جدید سپاهان پس از به عهده گرفتن هدایت طلایی‌پوشان با کسب چهار برد از پنج مسابقه این تیم را از رده هفتم به رتبه چهارم جدول رساند هرچند که در هفته پایانی کار بسیار سختی برای ماندن در این جایگاه دارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، زلاتکو کرانچار که مصادف با آغاز سال ۹۶ کارش را در سپاهان شروع کرد مأموریت یافت تا در ۶ مسابقه پایانی لیگ شانزدهم با کسب بهترین نتایج ممکن طلایی‌پوشان را حتی‌الامکان به سمت رده‌های بالایی جدول هدایت کند.

هنگامی که این مربی کروات زمام امور را در دست گرفت سپاهان با رده سوم ۱۲ امتیاز فاصله داشت و با این اوصاف تصاحب رتبه چهارم ۶ هفته مانده به اتمام رقابت‌ها بلندپروازانه‌ترین و در عین حال واقع‌بینانه‌ترین هدف ممکن محسوب می‌شد.

با سپری شدن پنج هفته از آن ۶ بازی کذایی سپاهان با موفقیت در راستای تحقق این هدف گام برداشته است و با برتری در چهار مسابقه و تقسیم امتیاز در تنها یک دیدار بالاخره ذوب‌آهن را هم پس از استقلال خوزستان و نفت تهران در جدول جا گذاشت و سرانجام در ایستگاه ماقبل پایانی رتبه چهارم جدول را فتح نمود.

از آنجا که حفظ این رتبه احتمالاً مستلزم بردن استقلال در ورزشگاه آزادی است کرانچار و شاگردانشان کار بسیار سختی در هفته آخر دارند. علی‌الحساب که آنها در پنج هفته گذشته عالی بوده‌اند. باید تا پنج‌شنبه صبر کرد و دید که آیا گام آخر را نیز با موفقیت برمی‌دارند یا خیر.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها