X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 اردیبهشت 1396, 15:03
کد خبر: 22781
خبرنگار: khani
نظرات: 0

فرقی ندارد من بازی کنم یا اولیویرا

امینی: امیدوارم با کرانچار قهرمان لیگ شویم

امینی: امیدوارم با کرانچار قهرمان لیگ شویم امینی: امیدوارم با کرانچار قهرمان لیگ شویم
دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: بعد از آمدن کرانچار تیم ما متحول شد و امیدوارم فصل آینده با این مربی قهرمان لیگ شویم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مهدی امینی در مورد نتایج خوب سپاهان در هفته‌های اخیر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: خدا را شکر که در این چند هفته نتایج خوبی گرفتیم تا هواداران هم خوشحال شوند. بازی با تراکتورسازی هم بسیار مهم بود و ما یک نتیجه خوب گرفتیم. البته برای کسب مقام چهارمی باید استقلال را هم شکست بدهیم. قطعاً در هفته آخر کار سختی در پیش خواهیم داشت. به نظر من بازی ذوب‌آهن آسان‌تر است، ‌ولی امیدوارم در نهایت مقام چهارمی را به دست بیاوریم.

وی درباره تأثیر حضور کرانچار در سپاهان عنوان کرد: او یک مربی بزرگ است که افتخارات زیادی را در سپاهان و تیم‌های دیگر به‌دست آورد. من از کار کردن با این مربی لذت می‌برم و کرانچار تأثیر مثبت خود را نشان داد. من هم شنیده‌ام که باشگاه با این مربی برای فصل بعد در حال مذاکره است، امیدوارم که در فصل آینده با کرانچار یک تیم خوب داشته باشیم و در لیگ برتر قهرمان شویم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان با اشاره به نیمکت‌نشینی‌اش در این تیم خاطرنشان کرد: فرقی ندارد که من بازی کنم یا اولیویرا. مهم این است که ما بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم تا سپاهان به دروازه‌بان‌هایش اعتماد داشته باشد. من هم در تمرینات تلاش خودم را بیشتر می‌کنم تا عملکرد خوبی داشته باشم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها