X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 اردیبهشت 1396, 17:03
کد خبر: 22786
خبرنگار: panahi
نظرات: 13

درباره بازی خداحافظی عقیلی و نویدکیا از خود دوستان سؤال کنید

طاهری: ماندن کرانچار تا پایان هفته مشخص می‌شود

طاهری: ماندن کرانچار تا پایان هفته مشخص می‌شود طاهری: ماندن کرانچار تا پایان هفته مشخص می‌شود
مدیرعامل سپاهان گفت: ماندن کرانچار بستگی به نقطه نظرات طرفین در مذاکرات دارد و ما هم امیدواریم که او بماند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه وضعیت ماندن کرانچار برای فصل آینده در سپاهان به کجا انجامید، گفت: در حال مذاکره هستیم و هنوز چیزی نهایی نشده. ماندن کرانچار بستگی به نقطه نظرات طرفین در مذاکرات دارد و ما هم امیدواریم که او بماند.
وی در مورد اینکه آیا باشگاه سپاهان هم علاقه‌مند به ماندن کرانچار هست یا خیر، گفت: ما هم دوست داریم او بماند و به این امر امیدواریم. در هر صورت این موضوع تا آخر هفته مشخص می‌شود و سعی داریم در مذاکراتمان به نتیجه برسیم.
طاهری در مورد سرنوشت جباروف و اینکه گفته می‌شود در سپاهان ماندنی است، گفت: باز هم می‌گویم که ما با استقلال بر سر جباروف تفاهم‌نامه‌ای داریم که به آن پایبندیم و در این مورد اتفاق جدیدی نیفتاده است.
مدیرعامل سپاهان درباره اینکه آیا مسعود حسن‌زاده به دیدار با استقلال می‌رسد، گفت: فکر نمی‌کنم این بازیکن به دیدار با استقلال برسد. هرچند که پزشکان در حال کار بر روی حسن‌زاده هستند و به این موضوع امیدواریم اما پای حسن‌زاده بدجوری آسیب دیده است.
طاهری درباره اینکه بحث بازی خداحافظی عقیلی و نویدکیا به کجا انجامید، یادآور شد: این موضوع را از خود دوستان سئوال کنید، ما پیشنهاداتمان را دادیم و این موضوع را از زبان خودشان بپرسید.
وی در پایان درباره اینکه سپاهان چه زمانی وارد بازار نقل و انتقالات می‌شود، تاکید کرد: ما هم مثل بقیه تیم‌ها تلاش خودمان را می‌کنیم اما تا بازیکنی حضورش در سپاهان قطعی نشود نام او را اعلام نخواهیم کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها