X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 اردیبهشت 1396, 15:44
کد خبر: 22795
خبرنگار: khani
نظرات: 0

مورد جالب کاپیتان‌های سپاهانی استقلال

مورد جالب کاپیتان‌های سپاهانی استقلال مورد جالب کاپیتان‌های سپاهانی استقلال
هر چهار کاپیتان استقلال در لیگ شانزدهم تجربه حضور در سپاهان را در کارنامه خود دارند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، استقلال در آخرین دیدار خود در لیگ شانزدهم روز پنجشنبه برابر سپاهانی قرار می گیرد که تمامی کاپیتان های حال حاضر استقلال تجربه حضور در این تیم را در کارنامه خود دارند.

مهدی رحمتی کاپیتان اول استقلال دو دوره در سپاهان حضور داشت و با این تیم به قهرمانی لیگ برتر نیز رسید و حضور در تیم ملی را نیز تجربه کرد. رحمتی در دوران طلایی سپاهان یکی از بازیکنان اصلی این تیم بود و حالا دروازه بان و کاپیتان شماره یک استقلال به حساب می آید.

خسرو حیدری کاپیتان دوم استقلال در لیگ دهم، از استقلال راهی سپاهان شد. دوران حضور حیدری در سپاهان البته تنها یک سال بود اما این بازیکن نیز با سپاهان به قهرمانی لیگ برتر رسید و یک فصل درخشان با این تیم اصفهانی داشت.

یعقوب کریمی کاپیتان سوم استقلال در لیگ شانزدهم است. هافبک چپ استقلال نیز تجربه یک فصل حضور در سپاهان را در کارنامه خود دارد و پس از حضور در سپاهان راهی استقلال شد. کریمی ابتدا به شکل بازیکن قرضی و پس از آن با انتقالی دائم از سپاهان به استقلال آمد.

امید ابراهیمی کاپیتان چهارم استقلال دیگر بازیکنی است که تجربه حضور در سپاهان را در کارنامه خود دارد. ابراهیمی با سپاهان به فوتبال ایران معرفی شد و پس از حضور موفق در این تیم در ابتدای لیگ چهاردهم به استقلال پیوست و در لیگ شانزدهم نیز در چند دیدار بازوبند کاپیتانی تیم منصوریان را بر بازو بست.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها