X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 اردیبهشت 1396, 11:39
کد خبر: 22801
خبرنگار: khani
نظرات: 2

جبارف بخاطر مشکلات شخصی به ازبکستان برمی‌گردد

مقابل استقلال فقط برد می‌خواهیم

مقابل استقلال فقط برد می‌خواهیم مقابل استقلال فقط برد می‌خواهیم
مهدی اخوان گفت: کرانچار بعد از اتمام لیگ باید با مسئولین سپاهان برای سرمربیگری در فصل بعد به توافق برسد و بعد از آن لیست بازیکنانی که می‌خواهد را دراختیار باشگاه بگذارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی سپاهان و استقلال و شرایط شاگردان کرانچار برای این بازی گفت: «همه بازی‌ها سخت است و بازی مقابل استقلال هم در ورزشگاه آزادی سختی خاص خودش را دارد. سپاهان همیشه در تهران مقابل پرسپولیس و استقلال خوب نتیجه گرفته و در بازی آخر لیگ هم برای گرفتن سهمیه آسیایی به دنبال برد مقابل استقلال هستیم.»
وی ادامه داد: «از روزی که کرانچار هدایت تیم را برعهده گرفت سپاهان نتایج خوبی کسب کرد و در اکثر بازی‌های سخت مقابل گسترش فولاد و تراکتورسازی هم پیروز میدان بود. امیدواریم شادی‌های ما در پایان لیگ با برد مقابل استقلال تکمیل شود.»
سرپرست سپاهان در رابطه با شایعاتی مبنی بر پیشنهاد این باشگاه به بازیکنانی مانند مسلمان و کامیابی‌نیا بیان کرد: «هنوز وضعیت سرمربی تیم مشخص نیست. کرانچار بعد از اتمام لیگ باید با مدیران سپاهان برای سرمربیگری در فصل بعد به توافق برسد و بعد از آن لیست بازیکنانی که می‌خواهد را دراختیار باشگاه بگذارد.»
وی در مورد شرایط سرور جبارف در سپاهان گفت: «جبارف بازیکن خوبی است که در نیم فصل دوم کمک زیادی به ما کرد. ما دوست داریم با این بازیکن ادامه همکاری دهیم اما جبارف به باشگاه اعلام کرد که بخاطر مشکلات شخصی نمی‌تواند در ایران بماند و باید به کشورش بازگردد.»
اخوان در مورد مصدومیت مسعود حسن زاده افزود: «متاسفانه حسن زاده دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شد و به طور حتم باید چند ماهی را دور از میادین باشد. این مصدومیت هم برای این بازیکن سخت است و هم برای باشگاه سپاهان، اما امیدوارم هرچه زودتر با سلامتی کامل به تیم برگردد.»
وی در رابطه با پرداختی‌های باشگاه به بازیکنان گفت: «با تصمیمی که مدیران باشگاه گرفتند مبلغ قرارداد بازیکنان به صورت ماهانه به آنها پرداخت می‌شود تاکنون بازیکنان حدود 80درصد مطالبات خودشان را دریافت کردند و 20 درصد از مبلغ قرارداد آنها باقی مانده است.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها