X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 اردیبهشت 1396, 12:21
کد خبر: 22802
خبرنگار: khani
نظرات: 4

نباید از چهارمی خوشحال باشیم

چرخابی: تفکرات هیأت مدیره سپاهان باید تغییر کند

چرخابی: تفکرات هیأت مدیره سپاهان باید تغییر کند چرخابی: تفکرات هیأت مدیره سپاهان باید تغییر کند
کارشناس فوتبال اصفهان گفت: متاسفانه وضعیت فوتبال اصفهان به جایی رسیده که برای رسیدن به رتبه چهارمی خوشحال هستیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،حسین چرخابی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد وضعیت دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن در هفته پایانی لیگ برتر اظهار کرد: سپاهان و ذوب‌آهن که سال‌ها توانستند اصفهان را به عنوان پایتخت فوتبال ایران معرفی کنند، امسال هم مثل سال‌های گذشته برای قهرمانی در لیگ ایران جنگیدند اما متاسفانه وضعیت فوتبال اصفهان به جایی رسیده که برای رسیدن به مقام چهارمی خوشحال هستیم.

وی ادامه داد: درخواستی که من از دو باشگاه اصفهانی دارم این است که از همین الان، هرچند که الان هم دیر است به آنالیز بازی‌های خودشان بپردازند و نقاط ضعف و قوت تیم را تشخیص دهند و بازیکنانی را به تیم اضافه کنند که بتوانند فوتبال اصفهان را به جایگاه اصلی خود برسانند.

کارشناس فوتبال اصفهان در پاسخ به این سوال که کدام تیم شانس بیشتری برای به دست آوردن جایگاه چهارم دارد بیان کرد: به هرحال هر دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن تقریباً شانس برابری برای کسب مقام چهارم دارند اما سپاهان دو امتیاز بیشتر نسبت به ذوب‌آهن دارد و از طرفی دیگر با تیمی در خارج از خانه بازی دارد که برای نایب قهرمانی تلاش می‌کند و جالب است که سپاهان در چند هفته اخیر فوتبال روان و خوبی بازی می‌کند و نسبت به قبل تاکتیک جدیدی را اجرا کرده است.

وی ادامه داد: سپاهان در زمان ویسی بیشتر سعی می‌کرد در کمترین زمان توپ را به دروازه حریف برساند اما الان می‌بینیم که خیلی با حوصله بازی می‌کند و بازی‌سازی از خط دفاع انجام می‌شود و استقلال هم تقریباً همین سبک را دنبال می‌کند و سعی می‌کنند با حفظ توپ و با حوصله به دروازه حریف نزدیک شود.

چرخابی در همین خصوص افزود: اما ذوب‌آهن دو امتیاز از سپاهان کمتر دارد و تفاضل گل آنها نسبت به سپاهان بهتر است و با تیمی بازی دارد که انگیزه زیادی برای این بازی ندارد. اما باید یادمان باشد که تیم‌های شهرستانی مثل پدیده، هم می‌خواهند جایگاه بهتری در جدول پیدا کنند و هم بازیکنان آنها برای اینکه خودشان را برای فصل بعد نشان دهند انگیزه‌های لازم را برای این بازی دارند. اگر ذوب‌آهن فکر کند بازی با پدیده بسیار آسان است کاملا در اشتباه است.

کارشناس فوتبال اصفهان در مورد حضور دوباره کرانچار در تیم سپاهان گفت: بی انصافی است اگر بگوییم حضور این مربی بی تأثیر بوده است و من در این مدت بازی‌های سپاهان را دنبال می‌کردم و حضور کرانچار باعث شد سبک بازی سپاهان عوض شود.

وی ادامه داد: پیش از این وقتی بازیکنان خط دفاعی سپاهان صاحب توپ می‌شدند به دور دست نگاه می‌کرد و دوست داشتند مستقیم با خط حمله بازی کنند اما الان حفظ توپ حرف اول را می‌زند و بازیکنان سپاهان سعی می‌کنند با حوصله و با پاس دادن ایجاد موقعیت کنند که این موضوع در سپاهان مشهود است.

چرخابی در مورد تمدید یا عدم تمدید قراداد زلاتکو کرانچار اظهار کرد: این موضوع بستگی به برنامه‌هایی دارد که باشگاه سپاهان برای فصل آینده در نظر دارد و به نظر من اگر باشگاه سپاهان می‌خواهد سپاهان واقعی شود باید تفکرات هیأت مدیره مانند سال گذشته نباشد. سال گذشته باشگاه از ویسی خواسته بود که یک تیم جوان با هزینه پایین داشته باشد و ویسی هم این کار را انجام داد.

وی ادامه داد: من نمی‌دانم در این فصل چقدر هزینه کردند اما ویسی طبق خواسته خود باشگاه تیم را جوان کرد و اگر سپاهان قصد قهرمانی دارد باید حتی کرانچار را هم آنالیز کنند تا متوجه شوند که آیا می‌توانند تیمی درست کنند که فصل آینده در کورس قهرمانی باشد یا خیر، که تمام این اقدامات باید با حساب و کتاب پیش برود و اگر بخواهیم فقط احساسی عمل کنیم و بدون اینکه با آمار و ارقام مواجه بشویم روی بازیکنان و مربی نظر بدهیم، کار غلطی است.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها