X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 اردیبهشت 1396, 14:59
کد خبر: 22806
خبرنگار: talaei
نظرات: 10

سپاهان تیم قابل احترام و مستحکمی است

منصوریان: فردا بازی بسیار مهمی داریم

منصوریان: فردا بازی بسیار مهمی داریم منصوریان: فردا بازی بسیار مهمی داریم
سرمربی تیم فوتبال استقلال با حضور در نشست خبری درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش سه، نشست خبری علیرضا منصوریان سرمربی استقلال از ساعت 14:30 برای دیدار برابر سپاهان آغاز شد. سرمربی استقلال در این نشست پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد که مشروح آن در ادامه می آید:
فردا بازی بسیار مهمی داریم
بازی بسیار مهم و سرنوشت سازی داریم زیرا حریف ما در جدول برای رسیدن به رتبه چهارم تلاش می کند. ما با همه وجود فردا مبارزه می کنیم تا در رده دوم لیگ را به پایان ببریم و از این شرایط دفاع کنیم. حریف ما تیم قابل احترام و مستحکمی است. بعد از بازی با پدیده مشهد تمام وقت خود را گذاشته ایم تا این تیم خوب و سختکوش را شکست دهیم. از هواداران می خواهم ما را تنها نگذارند. یکی از رکن های اصلی ما در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حضور هواداران است و امیدوارم فردا تنها نباشیم و با حضور هواداران برنده زمین را ترک کنیم.
می خواهیم صعود را قطعی کنیم
ما در دیدار برابر التعاون به دنبال قطعی کردن صعود هستیم. فوتبال لبه های تیزی دارد و قابل پیش بینی نیست و اگر یک لحظه تمرکز را از دست بدهیم، خیلی چیزها را از دست می دهیم. ترجیح من دیدار با تیمی است که بتوانیم آن را شکست بدهیم. العین و الاهلی در یک سطح هستند اما اگر برابر العین بازی کنیم، یک دیدار خانگی داریم. نمی دانم فدراسیون کارها را برای تغییر کشور عمان انجام داده اما احساس می کنم در فدراسیون علاقه ای برای این تغییر نیست. تفکر فدراسیون فوتبال ما برای انتخاب عمان آماتور بوده و مانند این است که کشور ثالث ژاپن در خاورمیانه باشد. ما باید در کشورهای آسیای میانه بازی می کردیم تا این تیم ها سخت بتوانند جمعیت را جا به جا کنند. من بازی پرسپولیس را با دلهره مانند همه مردم دیدم و مشاهده کردم که همه ی ورزشگاه مملو از عربستانی ها بود. اگر صعود کنیم در تابستان باید در این کشورها که گرم است بازی کنیم که ما آماده ی این کار نیستیم. انتخاب عمان اشتباه بود و ما ترجیح می دهیم برابر تیمی بازی کنیم که شانس شکست آن را داریم.

مک درموت را می خواهیم
من با میک مک درموت صحبت اولیه انجام دادم و باید ببینیم به چه نتایجی می رسیم. من به کار او علاقه دارم و امیدوارم ایشان در آغاز کار در کنار ما باشند. ایشان به من همیشه کمک کرده و نمی توانم منکر کمک های او در تیم ملی امید و نفت باشم. اگر به یک نقطه مشترک برسیم خوشحال می شویم که او به عنوان دستیار و بدنساز در کنار ما حضور داشته باشد.


نورافکن در استقلال پیشرفت می کند
در مورد نورافکن باید بگویم بحث دو تیم ملی است زیرا استقلال نیز نماینده ایران در آسیا است. اگر نگاه ما رشد نورافکن باشد، او در استقلال نیز رشد می کند زیرا در بالاترین رده ی آسیایی بازی می کند. اگر بحث منافع ملی باشد، هر دو تیم منافع ملی دارند. او در اختیار ما است و با او ادامه می دهیم.


کسی درخواست تصفیه حساب نکرده است
بازیکنان ما درخواست تصفیه حساب نکردند و بازیکنان می دانند که با رفتارهای افتخاری، تصفیه خواهند کرد. بازیکنان ما بعد از سالها به اطمینان رسیدند و پیش از پایان فصل نزدیک به 80 درصد دریافتی داشتند. ماساژور، فیزیوتراپ و همه افرادی که زیر 150 میلیون قرارداد داشتند، کاملا تصفیه کردند که باید به افتخاری تبریک بگویم. کسی برای ما شرط نگذاشته و هدف ما فعلا تمدید قرار با بازیکنان فعلی است.


وضعیت ابراهیمی امشب مشخص می شود

فردا دو بازیکن که نمی توان آنها را مصدوم نامید، در اختیار داریم. اولین بازیکن امید ابراهیمی است که باید مواظب او باشیم زیرا فرمانده خط میانی ما است. امشب درباره او جلسه می گذاریم تا مشخص شود که از ابتدا برای ما به میدان می رود یا نه. مجید حسینی نیز یک گرفتگی جزیی دارد و با اعتقادی که به تیم پزشکی دارد فکر می کنم می توانند آنها را برای ما آماده کنند اما باید ببینیم هزینه ی حضور آنها در زمین چیست و در صورت بازی دادن آیا آنها بازی بعدی را از دست می دهند یا خیر.


چپاروف بازیکن ما است

تمرکز ما روی بازی با سپاهان است و روی چپاروف تمرکزی نداریم. یک بار گفتم و باز هم می گویم چپاروف فردا بعد از پایان بازی بازیکن استقلال است.


سرخابی ها نشاط فوتبال هستند

به بهنام ابوالقاسم پور عزیز تسلیت می گویم و او دوست بسیار خوب من است. از همه هواداران می خواهم که به ما کمک کنند. نشاط فوتبال ایران استقلال و پرسپولیس و بعد از آن تراکتورسازی است. از هواداران می خواهم از سامانه *730# در قسمت هواداری به ما کمک کنند تا قرارداد ستاره ها تمدید شوند و بازیکنان جدید جذب کنیم و در آسیا نیز با قدرت ظاهر شویم. از حامیان مالی به ویژه بانک کوثر و دکتر رضایی تشکر می کنم. اگر بانک کوثر نبود هر سه تیم دچار مشکل می شدند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها