X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 اردیبهشت 1396, 17:11
کد خبر: 22808
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 1

شش سپاهانی و یک استقلالی محتمل

چپاروف در میانه معرکه زرد و آبی

چپاروف در میانه معرکه زرد و آبی چپاروف در میانه معرکه زرد و آبی
سرور چپاروف در ایستگاه پایانی لیگ شانزدهم با پیراهن سپاهان در ورزشگاه آزادی رو در روی استقلال قرار می‌گیرد که خود را مالک این بازیکن می‌داند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، ۶ بازیکن حال حاضر استقلال شامل مهدی رحمتی، لئوناردو پادوانی، یعقوب کریمی، وریا غفوری، امید ابراهیمی و خسرو حیدری سابقه بازی در سپاهان را دارند. در سوی مقابل اما هیچ‌یک از طلایی‌پوشان اصفهانی در گذشته پیراهن آبی تیم پایتخت را بر تن نکرده‌اند.

با این وجود، در اردوگاه سپاهان بازیکنی حضور دارد که ممکن است فصل آینده آبی‌پوش شود. سرور چپاروف که با نیت بازی برای استقلال به ایران آمد به دلیل محرومیت بین‌المللی باشگاه تهرانی از فعالیت‌های نقل و انتقالاتی سر از سپاهان در آورد. با اینکه در ابتدا گفته می‌شد چپاروف پس از یک نیم‌فصل حضور قرضی در جمع طلایی‌پوشان به پایتخت باز خواهد گشت اما بعداً مالکیت استقلال بر این بازیکن به خاطر همان محرومیت مورداشاره زیر سؤال رفت.

هنوز کسی نمی‌تواند با اطمینان تیم فصل بعد چپاروف را پیش‌بینی کند زیرا درباره او هر چیزی ممکن است. مرد سال پیشین فوتبال آسیا ممکن است در نصف جهان ماندنی شود و در لیگ هفدهم نیز پیراهن طلایی سپاهان را بر تن کند. به همان نسبت هم احتمال دارد که او طبق قرار و مدارهای قبلی استقلالی شود. یک احتمال سوم هم وجود دارد و آن اینکه چپاروف به ازبکستان بازگردد و فصل آینده اصلاً در فوتبال ایران حضور نداشته باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها