X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 اردیبهشت 1396, 20:32
کد خبر: 22822
خبرنگار: panahi
نظرات: 20

دو گل زیبا خوردیم

کرانچار: سپاهان باید بگوید برای تمدید جپارف و حاج صفی پول دارد یا نه

کرانچار: سپاهان باید بگوید برای تمدید جپارف و حاج صفی پول دارد یا نه کرانچار: سپاهان باید بگوید برای تمدید جپارف و حاج صفی پول دارد یا نه
سرمربی سپاهان می گوید استقلال روی دو کار ساده برابر تیمش به گل رسیده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایسنا، سرمربی سپاهان بعد از شکست تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: فکر می کنم بازی خوبی را انجام دادیم. هر دو تیم خوب بودند. هر دو تیم پویا بودند. در نیمه نخست توانستیم بازی خودمان را تحمیل کنیم. در نیمه دوم باز هم ما داشتیم بازی خودمان را انجام می‌دادیم اما باز هم روی دو کار ساده استقلال خود گل خوردیم. به طور کلی جو بسیار زیبای فوتبالی در وزشگاه وجود داشت و هواداران از دیدن بازی لذت بردند.
او ادامه داد: به تیم استقلال تبریک می‌گویم. برد بسیار خوبی کسب کردند. به هواداران، بازیکنانم و همکارانم تبریک می‌گویم. توانستیم فوتبال سپاهان را به مسیر اوج و جایگاه این تیم بازگرداندیم.
سرمربی سپاهان درباره اینکه آیا قراردادش را با سپاهان برای فصل آینده تمدید می‌کند، گفت: به محض اینکه به اصفهان برگردم، مذاکره می‌کنیم. فکر می‌کنم هر دو طرف یعنی من و سپاهان موفق شدیم یک پایه و اساس برای توافق ایجاد کنیم و باید ببینیم مذاکرات ما منجر به توافق می‌شود یا نه.
همچنین زلاتکو کرانچار در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر استقلال در آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر، گفت: من اول به استقلال و تیم خودم بابت این بازی خوب تبریک می‌گویم. می‌توانم بگویم که نیمه نخست را با یک بازی منظم پیش بردیم و تسلط خود را به حریف تحمیل کردیم. نیمه دوم جذاب‌تر بود و بر اثر دو اشتباه انفرادی و کار زیبای استقلال حریف به گل رسید و پیروز شد. من خوشحالم که همه یک بازی زیبا را دیدند. فقط متاسفم از اینکه چرخه شش هفته‌ای من در سپاهان با شکست به پایان رسید. این مسئله روند ما را متوقف نمی‌کند چون سپاهان می‌تواند به روزهای اوجش برگردد. امیدوارم خوب استراحت کنیم و ببینیم سال بعد چه در انتظارمان هست.
وی درپاسخ به سوالی درباره آینده‌اش در سپاهان گفت: اگرچه امروز امید ما برای رفتن به آسیا از بین رفت ولی این مسئله چیزی را عوض نمی‌کند چون ما یک روند قابل ملاحظه صعودی را پشت سر گذاشته‌ایم. اگر یک بازی خوب و با کیفیت را بخواهیم ارائه دهیم، لازم است یکی، دو تغییر داشته باشیم. یعنی در برخی نقاط خود را تقویت کنیم. این جای امید را به ما می‌دهد که با یک سری اصلاحات به جایگاه واقعی برسانیم.
سرمربی سپاهان درباره احتمال تمدید قرارداداش با سپاهان گفت: ما توافقات خوبی داشته‌ایم و یک جلسه نهایی در اصفهان را برگزار می کنیم تا به توافق نهایی دست پیدا کنیم. باید تا آخر هفته آینده منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.
او درباره تمام شدن قرارداد شش بازیکن تیمش و اینکه آیا سپاهان می‌خواهد قرارداد بازیکنانش را تمدید کند و یا اینکه به دنبال جذب ستاره‌ها خواهد بود، عنوان کرد: این سوال شما، اولین بحثی بود که در جلسه با مدیران سپاهان داشتم و درباره مسائل مالی صحبت نکردم. من هم می‌دانم شش بازیکن ساختاری تیم ما قراردادشان تمام می‌شود. به نظرم با آوردن دو یا سه بازیکن خوب که می‌توانند ستاره هم باشند، به موفقیت می‌رسیم. سوال من هم این است که آیا سپاهان به لحاظ مالی می‌تواند بودجه‌ای برای نگه داشتن، جپارف، حاج صفی و خلیل زاده داشته باشد و پولی هم برای جذب چند بازیکن دارد؟ امیدوارم باشگاه پاسخ روشنی به این سوال دهد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها