X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 اردیبهشت 1396, 09:43
کد خبر: 22834
خبرنگار: khani
نظرات: 6

۷۰ درصد تیم در لیست سرمربی کروات

تکلیف کرانچار - سپاهان فردا مشخص می‌شود

تکلیف کرانچار - سپاهان فردا مشخص می‌شود تکلیف کرانچار - سپاهان فردا مشخص می‌شود
از اصفهان خبر می‌رسد به احتمال زیاد در جلسه فردا یکشنبه بین مسئولان سپاهان با کرانچار توافق حاصل خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس، زلاتکو کرانچار سرمربی کروات سپاهان بعد از ورود دوباره به اصفهان یک بار دیگر شایستگی های خود را به رخ کشیده تا مسئولان تیم اصفهانی برای ادامه همکاری با وی طی فصل آینده وسوسه شوند.

از همان روزهایی که سپاهان همراه با کرانچار نتایج درخشانی را کسب می‌کرد مقدمات کار برای تمدید قرارداد با این مربی مطرح آغاز شد، هرچند که در جلسات اولیه توافقی حاصل نشد اما هنوز این مذاکرات برای تمدید قرارداد با وی ادامه دارد و جالب اینکه برخلاف آنچه که برخی رسانه ها از دور شدن کرانچار از سپاهان نام می‌برند، اتفاقا فضای امیدواری در این خصوص در اصفهان وجود دارد و شنیده می‌ شود به احتمال زیاد در جلسه یکشنبه بین مسئولان سپاهان با کرانچار توافق حاصل خواهد شد.

در این بین کرانچار در نشست خبری قبل و بعد از بازی مقابل استقلال صراحتا اعلام کرد به جز بحث مالی، اولویت برای وی اطلاع یافتن از سیاست های باشگاه سپاهان است و اینکه سپاهانی ها برای فصل جدید برای بستن تیمی قدرتمند چه برنامه هایی را مدون کرده اند؛ اینکه آیا مثل سابق این تیم می‌خواهد در بین مدعیان قهرمانی قرار بگیرد و یا مانند سال گذشته با بستن تیمی جوان به فکر اهداف دیگری هستند.

در هر صورت از باشگاه سپاهان خبر می‌رسد مذاکرات برای ماندن کرانچار ادامه دارد و نکته قابل توجه اینکه 70 درصد از تیم فعلی سپاهان در لیست سرمربی کروات برای فصل آینده قرار دارند و به قول این مربی، سپاهان برای تبدیل شدن به تیمی قدرتمند به تغییرات جزئی نیاز دارد. نکته اصلی اینکه به نظر می‌رسد حتی لی اولویرا گلر برزیلی نیز در لیست فصل آینده این تیم حضور دارد‌.

دراین بین صحبت از جدایی بازیکنان مطرحی مانند حاج صفی، خلیل زاده و حتی مهرداد محمدی از سپاهان به گوش می‌رسد ولی همه اینها با ادامه همکاری کرانچار یک رابطه دوطرفه دارد و حضور یا عدم حضور هر کدام از طرفین (کرانچار و بازیکنان مطرح سپاهان) می‌تواند تاثیر مستقیم روی تصمیم طرف مقابل بگذارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها