X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 اردیبهشت 1396, 13:14
کد خبر: 22839
خبرنگار: khani
نظرات: 3

بهبود رتبه اصفهانی‌ها در لیگ شانزدهم

از صعود ذوب‌آهن تا ارتقای سپاهان

از صعود ذوب‌آهن تا ارتقای سپاهان از صعود ذوب‌آهن تا ارتقای سپاهان
ذوب‌آهن و سپاهان در لیگ شانزدهم نسبت به لیگ پانزدهم به ترتیب ۲ و ۶ پله در جدول صعود کردند اما این ارتقا رتبه تنها به یک شرط فقط به کار یکی از آنها می‌آید.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، ذوب‌آهن سرانجام در رقابت نزدیک و فشرده با همشهری، رده چهارم جدول نهایی لیگ شانزدهم را از آن خود کرد. رتبه‌ای که ایستادن بر آن تنها به یک شرط مترادف با کسب سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان برای تیم اصفهانی است و آن قهرمانی تراکتورسازی رده سومی در جام حذفی و وارد نشدن نفت تهران رده نهمی در معادلات آسیایی است.

سبزپوشان اصفهانی در حالی بر سکوی چهارم ایستادند که فصل پیش ششم شده بودند. با این اوصاف، ذوب‌آهن در لیگ شانزدهم نسبت به لیگ پانزدهم ۲ پله در جدول صعود کرد.

اما سپاهان که در رقابت تنگاتنگ با ذوب‌آهن به قرار گرفتن بر پله پنجم اکتفا کرد فصل گذشته لیگ برتر را با رتبه‌ای ۲ رقمی در نیمه پایینی جدول به اتمام رسانده و یازدهم شده بود. به این ترتیب، طلایی‌پوشان اصفهانی در لیگ شانزدهم نسبت به لیگ پانزدهم ۶ پله در جدول صعود کردند. این صعود ۶ پله‌ای اما جز بهبود نسبی وجهه مخدوش‌شده آنها هیچ عایدی مشخص دیگری نداشت زیرا منجر به بازگشتشان به لیگ قهرمانان آسیا نشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها