X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 اردیبهشت 1396, 10:37
کد خبر: 22848
خبرنگار: khani
نظرات: 1

مبلغ قرارداد کرانچار بسیار کمتر از مبالغ مطرح شده در رسانه‌ها است

نیکفر: خلیل‌زاده مدنظر باشگاه و کرانچار بود

نیکفر: خلیل‌زاده مدنظر باشگاه و کرانچار بود نیکفر: خلیل‌زاده مدنظر باشگاه و کرانچار بود
رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان گفت: بودجه ما برای جذب بازیکن خیلی بیشتر از سال گذشته نیست اما باید این نکته را نیز در نظر گرفت که امسال برای قهرمانی تیم خود را می‌بندیم.

به گزارش پایگاه خبر ی طوفان زرد ؛منوچهر نیکفر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص تمدید قرارداد دو ساله کرانچار اظهار داشت: امروز بدون هیچ حرف خاصی با کرانچار برای دو فصل آینده به توافق رسیدیم و قرارداد او را تمدید کردیم. در این جلسه مشکل خاصی نیز در خصوص مسائل مالی مطرح نبود. در روزهای گذشته ارقامی در خصوص درخواست کرانچار مطرح شد که غیر واقعی بود. ما تجربه کار با کرانچار را داشتیم و خوشحالیم مجددا با او ادامه فعالیت خواهیم داد.

وی در خصوص مبلغ قرارداد کرانچار عنوان کرد: مبلغ قرارداد او بسیار پایین‌تر از مبالغی است که در رسانه‌ها مطرح شده است.

نیکفر در خصوص اقدامات این باشگاه در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: مرحله اول کار ما برای فصل جدید مشخص شدن وضعیت سرمربی بود که امروز با کرانچار به توافق رسیدیم. قرار است کرانچار نیز به زودی لیست بازیکنان مدنظر خود را اعلام کند. معمولا در باشگاه سپاهان آخرین حرف را در خصوص جذب بازیکن سرمربی می‌زند و قطعا با نظر کرانچار نیز در روزهای آینده برای تمدید قرارداد بازیکن مدنظر او و همچنین بازیکنان جدید اقدام می‌کنیم.

رئیس هیئت مدیره سپاهان در خصوص اهداف این باشگاه در این فصل گفت: قطعا برای قهرمانی در هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر حاضر می‌شویم. سپاهان همیشه به دنبال قهرمانی است اما برخی مواقع بدشانسی مانع رسیدن ما به این مهم شده است.

نیکفر در خصوص حضور شجاع خلیل‌زاده در پرسپولیس گفت: خبر حضور خلیل‌زاده در باشگاه پرسپولیس را در رسانه‌ها دیدم. این بازیکن قراردادش با ما تمام شده اما باشگاه سپاهان و کرانچار خواستار تمدید قرارداد او بودند که خودش تصمیم گرفت به پرسپولیس بپیوندد.

وی در خصوص صحبت‌هایی که مبنی بر پیشنهاد سنگین باشگاه سپاهان به گادوین منشا مطرح شده است، گفت: ما در چارچوب بودجه باشگاه کار می‌کنیم. اعداد و ارقام مطرح شدن در این خصوص نیز واقعیت ندارد چرا که بودجه ما مشخص است. بودجه ما برای جذب بازیکن خیلی بیشتر از سال گذشته نیست اما باید این نکته را نیز در نظر گرفت که امسال برای قهرمانی تیم خود را می‌بندیم. بودجه ما محدود است و نامحدود عمل نخواهیم کرد. تفاوت سپاهان با دیگر باشگاه‌های دیگر در این است که اگر وعده‌ای بدهیم به تعهد خود عمل می‌کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها