X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 اردیبهشت 1396, 12:05
کد خبر: 22852
خبرنگار: khani
نظرات: 13

خلیل‌زاده از ماه‌ها قبل تصمیمش را برای حضور در پرسپولیس گرفته بود!

طاهری: در نیم‌ساعت با کرانچار توافق کردیم/اسم سپاهان با حاج‌صفی عجین شده و او برای ماست

طاهری: در نیم‌ساعت با کرانچار توافق کردیم/اسم سپاهان با حاج‌صفی عجین شده و او برای ماست طاهری: در نیم‌ساعت با کرانچار توافق کردیم/اسم سپاهان با حاج‌صفی عجین شده و او برای ماست
مدیرعامل سپاهان گفت: در جلسه امروز صبح توانستیم قرارداد کرانچار را در عرض نیم ساعت تمدید کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان ززد ،محسن طاهری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه خیلی زودتر از تصور سپاهان با کرانچار به توافق رسیده، گفت: حمایت‌های سبحانی همیشه شامل حال سپاهان بوده است. از دیروز این پرونده را کلید زدیم و با توجه به اینکه خود سبحانی علاقمند بود کرانچار بماند از ایشان خواستیم در جلسه باشد تا با کراچار قرارداد ببندیم. نیکفر هم به عنوان رئیس هیأت مدیره در جلسه حضور داشت و توانستیم قرارداد کرانچار را در عرض نیم ساعت تمدید کنیم.

وی درباره اینکه چطور تا این اندازه زود این قرارداد تمدید شد، افزود: اصلاً بحثی نداشتیم و زمانی که عدد و رقم خود را اعلام کردیم و زمانی هم که کرانچار دید عدد و رقم‌ها معقول و محاسبه شده است، اعلام کرد مشکلی ندارم و سریع قراردادش را امضا کرد.

طاهری درباره اینکه کرانچار اعلام کرده بود موضوع جذب بازیکنان باکیفیت و بستن تیمی قوی برای او نسبت به بحث مالی در اولویت قرارداد دارد، گفت: ما به کرانچار اعلام کردیم هر بازیکنی که نیاز داشته باشد سعی می‌کنیم آنهایی که آزاد باشند را جذب کنیم. در هر صورت قرار شد فردا در جلسه‌ای در این خصوص صحبت کنیم. البته کرانچار در مذاکرات اولیه لیستش را اعلام کرده بود و شاید یکسری تجدیدنظرها روی این لیست داشته باشد که قرار شد فردا با هم لیست را بررسی کنیم و به توافقات برسیم.

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه آیا سیاست‌های باشگاه سپاهان تغییر کرده و سال آینده هدف این تیم قهرمانی است، گفت: همان تیم را حفظ می‌کنیم و قرار نیست جوانگرایی که سال گذشته انجام دادیم را رها کنیم. همان روال را حفظ می‌کنیم و در نهایت 3-4 بازیکن را اضافه می‌کنیم تا تیم را راهبری کنیم.

وی درباره اینکه خلیل‌زاده به عنوان اولین نفر از سپاهان جدا شد، گفت: شجاع بالاخره قراردادش را با پرسپولیس بست. او با ما قرارداد نداشت و بازیکن آزاد بود هرچند که ما از چند وقت پیش از او خواستیم تا برای مذاکره بیاید اما این بازیکن از چند ماه پیش تصمیمش را برای حضور در پرسپولیس گرفته بود و حاضر نشد سر میز مذاکره با ما بنشیند.

طاهری درباره اینکه آیا حاج صفی از سپاهان جدا می‌شود تأکید کرد: احسان برای سپاهان است و اگرچه قرارداد یک ساله با ما دارد اما فکر نمی کنم برندی مثل احسان که همیشه اسمش با سپاهان عجین بوده بخواهد از ما جدا شود و ما هم دوست نداریم احسان و سپاهان از هم جدا شوند.

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه گفته می‌شود رضاییان در لیست کرانچار قرار دارد گفت: او فردا لیستش را می‌دهد.

وی در پایان درخصوص اینکه آیا برای فصل آینده قول قهرمانی سپاهان را می‌دهد، گفت: در هر صورت هدفگذاری ما سال آینده گرفتن سهمیه و قهرمانی است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها