X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 اردیبهشت 1396, 14:31
کد خبر: 22855
خبرنگار: khani
نظرات: 10

شریفی تا آبان سرباز است

طاهری : درخواست‌های فنی کرانچار در جلسه فردا مشخص می‌شود

طاهری : درخواست‌های فنی کرانچار در جلسه فردا مشخص می‌شود طاهری : درخواست‌های فنی کرانچار در جلسه فردا مشخص می‌شود
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: از لحاظ مالی با کرانچار به توافق رسیدیم و جلسه فنی باشگاه صبح فردا برگزار می‌شود و لیست اسامی بازیکنان درخواستی کرانچار ارائه می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،محسن طاهری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تمدید قرارداد زلاتکو کرانچار و ماندنش در باشگاه سپاهان، اظهار کرد: در جلسه‌ای که صبح امروز با زلاتکو کرانچار برگزار شد وی به عنوان سرمربی هدایت تیم سپاهان را به مدت ۲ سال بر عهده گرفت و قرارداد کرانچار به طور رسمی منعقد شد.

وی ادامه داد: درخواست‌های فنی و لیست بازیکنان درخواستی کرانچار در جلسه فردا صبح مطرح می‌شود اما وی در رابطه با مسائل مالی نظراتی داشت که با حضور سبحانی و نیکفر در جلسه امروز صبح با کرانچار به توافق رسیدیم.

طاهری در مورد برنامه‌های باشگاه سپاهان با توجه به شروع نقل و انتقالات دیگر باشگاه‌ها، بیان کرد: تا زمانی که لیست اسامی بازیکنان را از کرانچار نگیریم به نقل و انتقالات ورود پیدا نکرده و اقدامی نمی‌کنیم اما به صورت جسته و گریخته پیگیر برخی مسائل هستیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص صحبت‌هایی که راجع به رفتن احسان حاج‌صفی شنیده می‌شود، اضافه کرد: حرف و حدیث که خیلی زیاد است اما انشالله حاج‌صفی در تیم ماندنی است اما هنوز قراردادی با او نبستیم.

وی افزود: تیم با توجه به شرایطی که در ۶ هفته اخیر داشت شرایط خیلی خوبی بود و با حضور کرانچار نیز فکر می‌کنم تیم نسبت به سال‌های گذشته خیلی بهتر شود و امیدواریم که بتوانیم در راستای صعود قرار بگیریم، هم سهمیه کسب کنیم و هم اینکه به سمت قهرمانی پیش برویم.

طاهری در مورد مشخص شدن تکلیف مهدی شریفی، گفت: خدمت سربازی شریفی تا آبان ماه باقیمانده است. وی بازیکن سپاهان است و زمانی که خدمت وی به اتمام برسد باید به طور مستقیم به تیم سپاهان برگردد. با توجه به شرایط تراکتورسازی و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم مشکلاتی داریم و باید تا پایان خدمت سربازی شریفی صبر کنیم البته قبل از آن زمان هم اقداماتی انجام می‌دهیم ولی بستگی دارد که مسئولان تراکتورسازی موافقت کنند یا نه.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها