X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 اردیبهشت 1396, 14:05
کد خبر: 22864
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 8

کرانچار به کرواسی باز می گردد

مدیررسانه‌ای سپاهان:مشکل اقامت جباروف را همان روز اول حل کردیم

مدیررسانه‌ای سپاهان:مشکل اقامت جباروف را همان روز اول حل کردیم مدیررسانه‌ای سپاهان:مشکل اقامت جباروف را همان روز اول حل کردیم
مدیر رسانه‌ای سپاهان گفت: اخباری که در زمینه نارضایتی جباروف از محل اقامتش در اصفهان منتشر شده، صحت ندارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مرتضی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه اعلام شده بود سرور جباروف بازیکن ازبکستانی سپاهان به خاطر مشکل اقامتی که داشت با ناراحتی اصفهان را ترک کرد، گفت: برخلاف خبرهایی که منتشر شده بود اتفاقا از روز اول مشکل اقامت جباروف را حل کردیم و این بازیکن از همان روزی که به اصفهان آمد در ساختمانی در منطقه جلفای اصفهان مستقر شد و از این لحاظ مشکلی وجود نداشت. در این ساختمان کولی‌بالی و مهراد محمدی هم حضور داشتند و اخباری که در زمینه نارضایتی جباروف از محل اقامتش در اصفهان منتشر شده بود، صحت ندارد.

وی با اعلام خبر سفر کرانچار طی چند روز آینده به کرواسی افزود: طی روزهای آینده کرانچار و مسئولان باشگاه سپاهان در خصوص لیست نقل و انتقالات باشگاه و همچنین زمان آغاز تمرینات و برگزاری اردوی پیش فصل، جلساتی را خواهند داشت تا طرفین به یک جمع‌بندی در مورد این مسائل برسند. پس از آن و با مشخص شدن برنامه‌های تمرینی سپاهان و بازیکنانی که در لیست ورودی و خروجی هستند، کرانچار برای چند روز راهی کشور کرواسی خواهد شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها