X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 اردیبهشت 1396, 14:34
کد خبر: 22868
خبرنگار: talaei
نظرات: 20

تعیین تکلیف بی‌معنی منصوریان برای چپاروف

آبی پوشید اما آبی‌پوش نشد

آبی پوشید اما آبی‌پوش نشد آبی پوشید اما آبی‌پوش نشد
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، پس از آنکه ادعای مالکیت استقلال بر سرور چپاروف از سوی رسانه‌ها به چالش کشیده شد رویارویی با سپاهان این فرصت را نصیب سرمربی استقلال کرد تا در نشست خبری پیش از دیدار ۲ تیم در هفته پایانی لیگ شانزدهم ادعای عجیبی را مطرح کند و آن اینکه ستاره ازبک سپاهان از ساعت ۲۰ پنج‌شنبه هفته پیش یعنی مصادف با دمیدن داور در سوت پایان بازی ۲ تیم بازیکن استقلال خواهد بود.

علیرضا منصوریان در حالی این ادعا را مطرح کرد که استقلال تا پیش از گشایش پنجره نقل و انتقالاتی تابستانه یک یا سه دیدار آسیایی دیگر در لیگ قهرمانان در پیش دارد که در آنها نمی‌تواند از هیچ بازیکن جدیدی و از جمله چپاروف استفاده کند. از این رو، تعیین ساعت استقلالی شدن چپاروف در شرایطی که اصل ماجرا زیر سؤال است بی‌معنی به نظر می‌رسد. عدم‌حضور البته کاملاً قابل پیش‌بینی این بازیکن در اردوی آبی‌ها در آستانه دیدار آسیایی این تیم هم بی‎مفهوم بودن ادعای هفته گذشته منصوریان را در عمل نشان می‌دهد.

با این اوصاف، اگرچه در پایان دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی پیراهن شماره سه استقلال که متعلق به رابسون جانواریو بود به تن چپاروف رفت اما ستاره ازبک دست‌کم در موعد اعلام‌شده از سوی منصوریان استقلالی نشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها