X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 اردیبهشت 1396, 15:36
کد خبر: 22869
خبرنگار: talaei
نظرات: 32

به مناسبت هفته هلال احمر

افزایش همکاری های باشگاه و هلال احمر

افزایش همکاری های باشگاه و هلال احمر افزایش همکاری های باشگاه و هلال احمر
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه به مناسبت هفته هلال احمر با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان دیدار و هفته هلال احمر را به وی و خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان تبریک گفت .
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از پایگاه خبری سپاهان ،در این دیدار دکتر مومنی با بیان اینکه هلال احمر یک نهاد مردم نهاد است که هویت خود را از مردم می گیرد اظهار داشت : ورزشکاران الگوی مناسبی برای مردم در عرصه فعالیت های بشردوستانه و عام المنفعه هستند و عضویت آنها در این جمعیت تاثیربسیاری می تواند در ترویج کارهای خیر و گسترش فرهنگ نیکوکاری و بشردوستی داشته باشد .
دکتر مومنی با اشاره به سوابق همکاری و تعامل جمعیت هلال احمر استان به عنوان بزرگترین سازمان مردم نهاد از یکسو و از سوی دیگر باشگاه ریشه دار و کهن سپاهان این ارتباط و تعامل می تواند در موفقیت طرفین موثر و مفید باشد .
وی در ادامه افزود : مراودات هلال احمر استان اصفهان و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان می تواند در پررنگ کردن ارزش های انسانی در جامعه نقش موثری را ایفا کند و این در حالی است که بهره گیری از ظرفیت ورزش در گسترش و توسعه فرهنگ نوعدوستی و نیکوکاری کمتر مورد توجه قرار گرفته است و بی تردید ورزش و ظرفیت بالای آن می تواند نقش موثری در کاهش آلام نیازمندان و محرومین جامعه داشته باشد .
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با پیشنهاد بازی دوستانه تیم هنرمندان با تیم سپاهان به نفع بیماران نیازمند تصریح کرد : به وجود ورزشکاران و حضور آنها در برنامه های جمعیت هلال احمر افتخار می کنیم و آنرا ارج می نهیم و امیدواریم بتوانیم از مشارکت این عزیزان به ویژه بازیکنان تیم سپاهان در این زمینه استفاده کنیم .
دکتر مومنی در پایان صحبت های خود آمادگی جمعیت هلال احمراستان اصفهان برای ارائه آموزش های همگانی امداد و نجات به ورزشکاران ،کانون هواداران و تماشاگران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را اعلام کرد .

در این دیدار مهندس محسن طاهری، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز با اشاره به جایگاه ارزنده جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد کمک رسان در سطح جامعه خاطرنشان کرد : حضور ورزشکاران در فعالیت های اجتماعی و ارتباط با سازمان مردم نهادی چون هلال احمر می تواند نقش مهمی در ارتقاء سلامت جامعه و توسعه فرهنگ کار داوطلبانه در بین مردم داشته باشد .

وی گفت : علاوه بر ورزشکاران ، هواداران و تماشاگران مسابقات ورزشی که تعداد آنها بسیار زیاد است، علاقه مند به یادگیری مباحث امدادی هستند و این می تواند با اهداف هلال احمر همسو باشد .

طاهری افزود : از انجام بازی دوستانه دو تیم سپاهان و هنرمندان به نفع بیماران سرطانی و نیازمند استقبال می کنیم و امیدواریم با این کار بتوانیم قدمی در مسیر کاهش آلام محرومین جامعه برداریم .

درپایان این دیدار مدیرعامل و تنی چند از مسئولین باشگاه سپاهان ضمن تکمیل فرم های عضویت داوطلبانه ، به کاور داوطلبی جمعیت هلال احمر ملبس شدند .
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها