X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 اردیبهشت 1396, 20:24
کد خبر: 22874
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 1

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

این MSN تمام نشدنی!

این MSN تمام نشدنی! این MSN تمام نشدنی!
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
این MSN تمام نشدنی!

رقابتهای لیگ جزیره در هفته سی و ششم با پیروزی پر گل شاگردان گواردیولا در خانه پیگیری شد.آبی آسمانی پوشان که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در رقابت تنگاتنگ با لیورپول، یونایتد و آرسنال بودند، به قصد پیروزی مقابل کریستال پالاس صف آرایی کردند. پالاس نیز برای نیفتادن سعی در کسب امتیاز از این دیدار داشت اما در نهایت با دریافت پنج گل به خانه بازگشت. لیورپول نیز در خانه پذیرای ساوتهمپتون بود و در حالی به تساوی بدون گل مقابل این تیم رضایت داد که با توجه به پیروزی سیتی، نیازمند کسب هر سه امتیاز این دیدار برای باز پس گیری رتبه سوم بود.دیدار حساس هفته میان آرسنال و منچستر یونایتد در امیریتس برگزار شد و با نمایش بهتر توپچی ها و در نهایت پیروزی دو بر صفر آنها همراه بود.

شاگردان آنتونیو کونته با توجه به شکت تاتنهام با روحیه ای بالا به مصاف میلدزبوروی پایین جدولی رفتند و مقابل این تیم کار سختی هم نداشتند. آبی های لندنی با گل های کاستا، فابرگاس و ماتیچ خود را به یک قدمی قهرمانی در جزیره رساند. این تیم سیصدمین پیروزی خانگی خود را با غلبه برمیدلزبورو به دست آورد و به سومین تیمی تبدیل شد که به چنین رکوردی رسیده است.
در دیداری معوقه از هفته بیست و ششم این رقابتها نیز دو تیم ساوتهمپتون و آرسنال به مصاف هم رفتند که این دیدار به لطف گلزنی ژیرو و سانچز با برتری دو بر صفر توپچی ها همراه بود.آرسنال با کسب این سه امتیاز، امیدهایش برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ را افزایش داد.
در جدول لیگ برتر انگلیس هم اکنون چلسی با 84 امتیاز صدرنشینی را در اختیار دارد، لیورپول، منچستر سیتی، آرسنال و منچستر یونایتد نیز بر رتبه های سوم تا ششم ایستاده اند.


در سی و ششمین هفته از لالیگا اسپانیا اتلتیکو مادرید در وینسنته کالدرون میزبان ایبار بود و تک گل دقیقه 69 سائول نیگز کافی بود تا آنها با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند.
بارسلونا در خانه پذیرای ویارئال بود و با درخشش مثلث خط حمله خود چهار بر یک این تیم را شکست داد. برای آبی اناری ها مسی دو بار و نیمار و سوارز هر کدام یک بار گلزنی کردند تا مثلث تهاجمی بارسلونا برای سومین فصل متوالی از رکورد 100 گل زده عبور کند.

رقیب دیرینه کاتالان ها نیز از رویارویی خارج از خانه اش مقابل گرانادا دست پر بازگشت و با دبل خامس رودریگز و موراتا با چهار گل از سد حریف عبور کرد. نکته جالب و حائز اهمیت در خصوص این دیدار دبل خامس زودریگز بود چرا که تاکنون هیچ بازیکنی از رئال نتوانسته بود دو گل در 10 دقیقه ابتدایی یک بازی به ثمر برساند اما خامس کاری را انجام داد که آخرین بار زامورانو، مهاجم شیلیایی رئال برابر سویا انجام داده بود.
در پایان این هفته، همچنان بارسلونا و رئال مادرید هم امتیاز با یک دیگر رتبه های اول و دوم جدول را در اختیار دارند و اتلتیکو مادرید سوم است.


از هفته سی و دوم بوندسلیگا آلمان بایرن مونیخ از پیش قهرمان شده در آلیانز آرنا از دارمشتاتی پذیرایی می کرد که تقریبا سقوط خود را به دسته پایین تر قطعی می دید. باواریایی ها با تک گل خوان برنات از حریف پیش افتادند و در ادامه خوش شانس بودند که گل تساوی دارشتات با نظر داور به درستی آفساید اعلام شد و ضربه پنالتی هلیل آلتین توپ توسط گلر بایرن دفع شد و در نهایت نماینده شهر مونیخ با سه امتیاز زمین را ترک کرد.در دیگر دیدار این هفته دورتموند مقابل هافن هایم در همان دقایق اولیه بازی با گل رویس از میهمان خود پیش افتاد.

چند دقیقه بعد اختلاف گل می توانست به دو گل افزایش یابد اما ضربه پنالتی اوبامیانگ به بیرون زده شد.در ادامه و در دقایق پایانی بازی اوبامیانگ با گلزنی، پنالتی از دست رفته خود را جبران کرد و تیم میهمان نیز تنها موفق به جبران یکی از گلها شد تا زنبور ها با این برد به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کنند.


هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا با تساوی دقیقه نودی یوونتوس مقابل تورینو پیگیری شد. بیانکونری که در دقیقه 52 از هم شهری خود عقب افتاد، مقابل تیم ده نفره ی تورینو تا دقیقه 92 کاری از پیش نبرد اما این ایگواین بود که با گلزنی تیم خود را از یک شکست خانگی نجات داد. دیدار جنوا و اینتر در خانه جنوا با پیروزی یک بر صفر میزبان همراه بود.این تایجه در حالی رقم خورد که نرآتزوری در دقایق پایانی صاحب یک ضربه پنالتی شد اما کاندورا آن را از دست داد تا بهترین موقعیت برای به تساوی کشاندن بازی از دست برود.
ورزشگاه سن سیرو میزبان آخرین دیدار هفته میان دو تیم آث میلان و رم بود. شاگردان لوچانو اسپالتی که هفته گذشته در دربی پایتخت شکست خورده بودند، در دیدار امشب نمایش بسیار خوبی داشتند و توانستند مقابل روسونری به یک پیروزی شیرین برسند.

آنها به لطف دبل ژکو و گلهای الشعراوی و دانیله ده روسی چهار بار دروازه میزبان را گشودند و دز مقابل میلانی ها تنها به یکی از گل های خورده پاسخ دادند تا با این نتیجه رم بار دیگر به رتبه دوم جدول سری آ برگردد. ژکو با گلزنی در این دیدار به اولین بازیکنی در 82 سال اخیر ایتالیا تبدیل شد که در یک فصل حداقل 27 گل می زند.
در رده بندی تیم های سری آ در پایان این هفته یوونتوس هم چنان رتبه نخست را در اختیار دارد و میلان و اینتر بر رده های ششم و هفتم ایستاده اند.


از سری رقابتهای هفته سی و ششم لوشامپیونه فرانسه تیم های پاری سن ژرمن و باستیا در پارک ده پرنس به مصاف یکدیگر رفتند که میهمان نگون بخت با دریافت پنج گل از تیم پاریسی به خانه بازگشت.موناکو که به میهمانی نانسی رفته بود با نتیجه سه بر صفر از سد این تیم عبور کرد.دیدار پر گل لیون و نانت پنج گل به همراه داشت که سهم لیون سه گل و سهم نانت دو گل بود.مارسی نیز از دیدار خانگی برابر نیس دست پر خارج شد و این تیم را دو بر یک شکست داد.
در جدول رده بندی تیم ها در لوشامپیونه موناکو با 86 امتیاز در صدر قرار دارد و پاری سن ژرمن 83 امتیازی را پشت سر خود می بیند.لیون و مارسی نیز به ترتیب با 60 و 59 امتیاز رده های چهارم و پنجم را از ان خود کرده اند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها