X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 اردیبهشت 1396, 11:45
کد خبر: 22878
خبرنگار: meysam khd
نظرات: 28

حاج صفی به خارج نرود، در سپاهان می ماند

اخوان: کرانچار در حال مطالعه مفاد قرارداد است اما قطعا سرمربی سپاهان خواهد بود

اخوان: کرانچار در حال مطالعه مفاد قرارداد است اما قطعا سرمربی سپاهان خواهد بود اخوان: کرانچار در حال مطالعه مفاد قرارداد است اما قطعا سرمربی سپاهان خواهد بود
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: کرانچار در حال مطالعه مفاد قرارداد است اما قطعا در فصل آینده سرمربی سپاهان خواهد بود و هیچ مشکلی وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از وبسایت نود ، مهدی اخوان در خصوص اینکه قرارداد کرانچار هنوز امضا نشده است، اظهار داشت: کرانچار برای دو فصل با باشگاه سپاهان به توافق رسیده و دیگر هیچ بحث مالی وجود ندارد. اگر تا به حال نیز قرارداد خود را امضا نکرده به این خاطر بوده که در حال مطالعه مفاد قرارداد است. قطعا کرانچار در فصل آینده سرمربی سپاهان است و هیچ مشکلی وجود دارد.

وی در خصوص حضور محمود کریمی و محرم نویدکیا در کادرفنی فصل آینده سپاهان عنوان کرد: کرانچار هنوز اسامی کادرفنی خود را به ما اعلام نکرده و تا زمانی که او این کار را انجام ندهد نمی‌توان در این خصوص اظهار نظر کرد.

سرپرست تیم سپاهان در خصوص لیست بازیکنان مدنظر کرانچار گفت: کرانچار لیست بازیکنانی خروجی و همچنین بازیکنانی که باید برای جذب آنها اقدام شود را به ما اعلام کرده و باشگاه نیز به دنبال پیگیری این موضوع است. تعدادی از بازیکنان نیز خودشان خواستار جدایی از سپاهان هستند . فکر می‌کنم ۵، ۶ بازیکن از فصل گذشته ریزش داشته باشیم و برای جذب بازیکنان جدید هم باشگاه در حال مذاکره با آنها است.

وی در خصوص وضعیت احسان حاج‌صفی تصریح کرد: قرارداد حاج‌صفی یک ساله بود و به پایان رسیده است. اگر او قصد ادامه فعالیت در ایران را داشته باشد قطعا در سپاهان خواهد ماند. حاج‌صفی سال گذشته تمایل داشت در سپاهان بازی کند و در حال حاضر نیز پیشنهادات خارجی دارد. مطمئنا اگر این بازیکن باه خارج از ایران نرود در سپاهان باقی می‌ماند.

اخوان در خصوص جذب بازیکنانی مانند وریا غفوری که اسامی آنها در رسانه‌ها مطرح شده است، گفت: اگر بخواهیم در خصوص تک‌تک این اسامی صحبت کنیم درست نیست. لیست بازیکنان مدنظر ما نزد مسئولان باشگاه محفوظ است و تا زمانی که قرارداد بازیکنی ثبت نشود از آنها نام برده نمی‌شود.

وی در خصوص وضعیت جپاروف گفت: این بازیکن مدنظر کرانچار قراردارد اما او به ما اعلام کرد به دلیل شرایط زندگی امکان حضور در ایران را ندارد. مشکلات خانوادگی باعث شد او بعد از پایان فصل به کشورش بازگردد و به نظر نمی‌رسد قصد ادامه فعالیت در ایران را داشته باشد.

سرپرست سپاهان در پایان در خصوص اهداف این باشگاه برای فصل آینده خاطرنشان کرد: حتما تیم خود را برای قهرمانی خواهیم بست و دیگر کسی جز عنوان قهرمانی از تیم ما قبول نمی‌کند. ما به دنبال بستن یک تیم خوب هستیم تا برای قهرمانی تلاش کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها