X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 اردیبهشت 1396, 15:51
کد خبر: 22889
خبرنگار: khani
نظرات: 21

مازادهای قابل‌پیش‌بینی و غیرمنتظره

درباره فهرست خروجی سپاهان

درباره فهرست خروجی سپاهان درباره فهرست خروجی سپاهان
۲ خرید تابستانی، یک خرید زمستانی و ۲ بازیکن از محصولات تیم‌های پایه سپاهان در لیست مازاد زلاتکو کرانچار قرار گرفتند تا در فصل ۹۷-۹۶ جایی در این تیم اصفهانی نداشته باشند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، در لیست مازاد زلاتکو کرانچار نام سه خرید عبدالله ویسی و ۲ بازیکن از محصولات تیم‌های پایه سپاهان به چشم می‌خورد. در این میان، هرچه مازاد اعلام شدن برخی از بازیکنان تا حدودی قابل‌پیش‌بینی بود قرار گرفتن نام برخی دیگر در لیست خروجی کمی دور از انتظار به نظر می‌رسید.

عجیب‌ترین خروجی


شاید عجیب‌ترین نام در این فهرست فرید بهزادی کریمی باشد که در نقل و انتقالات تابستانی گذشته همراه با جلال‌الدین علی‌محمدی از صبا به سپاهان پیوست و با توجه به عملکرد خوبش در لیگ پانزدهم در آن مقطع یکی از خریدهای خوب سپاهان محسوب می‌شد. کریمی پس از روی کار آمدن کرانچار اگرچه جایی در ترکیب اصلی سپاهان نداشت اما معمولاً به عنوان بازیکن جایگزین فرصت بازی پیدا می‌کرد.
درباره فهرست خروجی سپاهان

نیمکت‌نشین‌های بعضاً سکونشین‌

برخلاف کریمی، طالب ریکانی که دیگر خرید تابستانی ویسی بود پس از روی کار آمدن کرانچار نه تنها دیگر حتی به عنوان یار جایگزین هم فرصت بازی پیدا نمی‌کرد که بعضاً سکونشین بود.


سیدجلال عبدی که در نقل و انتقالات نیم‌فصل به سپاهان آمد هم وضعیتی مشابه ریکانی داشت با این تفاوت که برخلاف هافبک خوزستانی که در زمان کرانچار حتی یک دقیقه هم بازی نکرد این مدافع ساروی تنها به خاطر محرومیت توأمان برخی مهره‌های اصلی در دیدار با فولاد در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفت اما بلافاصله پس از آن بازی به سکو و نیمکت تبعید شد.

پایه‌های مازاد

هرچه قرار گرفتن برخی خریدهای ویسی در لیست خروجی تا حدودی قابل‌پیش‌بینی بود مازاد شدن بازیکنانی که از محصولات تیم‌های پایه باشگاه هستند کمی جای تعجب داشت. کرانچار با مازاد اعلام کردن محمد روشندل نشان داد که مثل ویسی اعتقادی به این مدافع جوان گرگانی ندارد. روشندل در لیگ شانزدهم حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد و رفتن ویسی و آمدن کرانچار هم هیچ تغییری در وضعیت او به وجود نیاورد.

دیگر مازاد جوان سپاهان که به خاطر تشابه اسمی با مدافع باتجربه سال‌های گذشته این تیم توسط برخی اشتباه گرفته می‌شد در مقطع آغازین فصل در سه بازی از لیگ برتر و ۲ مسابقه در جام حذفی برای سپاهان به میدان رفت اما پس از باخت به گسترش فولاد در هفته دوازدهم لیگ برتر دیگر هرگز فرصت بازی برای تیم اصفهانی را پیدا نکرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها