X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 اردیبهشت 1396, 09:27
کد خبر: 22900
خبرنگار: khani
نظرات: 9

ویسی مرا بخواهد اولویتم تیم اوست

عبدی: کرانچار یک بازی‌ام را دید و نیمکت‌نشینم کرد

عبدی: کرانچار یک بازی‌ام را دید و نیمکت‌نشینم کرد عبدی: کرانچار یک بازی‌ام را دید و نیمکت‌نشینم کرد
مدافع سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: من با نظر ویسی به سپاهان آمدم و هر کجا که برود اگر مرا بخواهد اولویت اولم تیم اوست.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،جلال عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد اینکه در فهرست مازاد زلاتکو کرانچار قرار گرفته، اظهار داشت: من به همراه چند نفر دیگر از بازیکنان سپاهان در فهرست مازاد قرار گرفتیم. به همین دلیل به باشگاه رفتم و قراردادم را با این تیم فسخ کردم.

وی ادامه داد: در نیم‌فصل عملکرد خوبی در سپاهان داشتم و 11 بازی هم برای تیم «آقا عبدالله» انجام دادم. با آمدن کرانچار یک بازی انجام دادم و بعد نیمکت‌نشین شدم. به هر حال نظر و سلیقه کادر فنی است و من هم به آن احترام گذاشتم.

مدافع سابق تیم فوتبال سپاهان در خصوص آینده‌اش گفت: من با نظر «آقا عبدالله» به سپاهان آمدم و او از من شناخت قبلی داشت. عملکردم هم در این تیم خوب بود. من شاگرد ویسی بودم و خوشحال می‌شوم باز هم کنار او کار کنم و شک نکنید هر تیمی که برود و اگر من را بخواهد صددرصد می‌روم.

عبدی در پایان تصریح کرد: ویسی مربی بزرگی است اما جدا از این مسائل چند پیشنهاد خوب دیگر هم دارم که به زودی تصمیم می‌گیرم. با این حال من در همین نیم‌فصل که در سپاهان بودم چند پیشنهاد خوب برایم رسید که همه چیز را به پایان فصل موکول کردم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها