X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 اردیبهشت 1396, 09:41
کد خبر: 22914
خبرنگار: khani
نظرات: 1

اخوان سرپرست می‌ماند

طاهری: حسن‌زاده با نظر کرانچار از لیست سپاهان خارج می‌شود

طاهری: حسن‌زاده با نظر کرانچار از لیست سپاهان خارج می‌شود طاهری: حسن‌زاده با نظر کرانچار از لیست سپاهان خارج می‌شود
مهاجم مصدوم فصل گذشته سپاهان با نظر سرمربی کروات این تیم از لیست زردپوشان برای فصل آینده خارج می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس، مسعود حسن‌زاده، مهاجم موفق فصل گذشته سپاهان در روزهای پایانی این فصل با بدشانسی بزرگی مواجه شده و رباط صلیبی‌اش پاره شد تا مدت‌ها از میادین دور باشد.

در همین خصوص طاهری، مدیرعامل سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا نام حسن‌زاده برای فصل آینده از لیست این تیم خارج می‌شود یا خیر به خبرنگار فارس گفت: این بازیکن با ما یک فصل و نیم قرارداد داشت و اینکه از لیست خارج شود طبیعی است چون فعلا نمی‌تواند سپاهان را همراهی کند. با این حال قرارداد او را کنسل نمی‌کنیم تا در صورتی که به شرایط آرمانی رسید در ادامه فصل به مجموعه تیم بپیوندد. ما ناچار به این کار هستیم ولی امیدواریم او هرچه سریع‌تر دوران آسیب‌دیدگی را پشت سر بگذارد. البته باید عنوان کنم این موضوع برمی‌گردد به نظر کرانچار و او باید نظر نهایی‌اش را در خصوص خارج شدن نام حسن‌زاده از لیست سپاهان بدهد.

همچنین از سپاهان خبر می‌رسد به احتمال بسیار زیاد محمود کریمی فصل آینده به عنوان مربی یک بار دیگر کارش را با این تیم آغاز خواهد کرد. طاهری در این خصوص نیز گفت: این موضوع برمی‌گردد به نظر نهایی کرانچار و او زمان خواسته تا در این خصوص فکر کند. اما از همه مربیان نزدیک‌تر به نیمکت سپاهان محمود کریمی است و احتمالا او به جمع کادرفنی ما اضافه می‌شود.

از سوی دیگر از سپاهان خبر می‌رسد مهدی اخوان فصل آینده نیز به عنوان سرپرست کار خود را را با سپاهان ادامه خواهد داد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها