X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 اردیبهشت 1396, 16:22
کد خبر: 22919
خبرنگار: khani
نظرات: 15

کریمی یکی از گزینه های مربیگری ما است

آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی از زبان سرپرست سپاهان

آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی از زبان سرپرست سپاهان آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی از زبان سرپرست سپاهان
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مهدی اخوان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره وضعیت نقل و انتقالاتی تیم سپاهان گفت: مسئولان باشگاه با شاهین ثاقبی و عزت اله پورقاز به توافقاتی دست یافتند و وضعیت حضور این 2 بازیکن در تیم ما تا پایان هفته مشخص می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: حسن زاده به علت پارگی رباط صلیبی 6 ماه از میادین فوتبال به دور است. براین اساس قرار است که این بازیکن از لیست نفرات تیم خارج شود و نفر دیگری جایگزین وی شود.

سرپرست سپاهان درباره پیشنهاد 2 میلیاردی به کاوه رضایی مهاجم استقلال گفت: این موضوع صحت ندارد چرا که باشگاه چنین پولی برای پرداخت به بازیکنان را ندارد. همچنین سیاست باشگاه همانند فصل گذشته عقد قرارداد با بازیکنان با مبالغ پایین است تا باشگاه با پرونده های حقوقی مواجه نشود.

اخوان درباره وضعیت سعید آقایی بیان کرد: آقایی بازیکن خوبی است اما مبلغ رضایت نامه این بازیکن بالا است و باشگاه سپاهان توان پرداخت مبلغ رضایت نامه این بازیکن را ندارد.

وی درباره شایعه حضور محمود کریمی در نیمکت مربیگری سپاهان گفت: کریمی یکی از گزینه های مربیگری ما است اما کرانچار هنوز نظر نهایی اش را به باشگاه نداده است. کرانچار در ابتدا قرار است لیست بازیکنان را تکمیل کند و بعد به سراغ انتخاب دستیاران خود می رود.

سرپرست سپاهان درباره جذب رضاییان تصریح کرد: رضاییان در لیست بازیکنان مدنظر کرانچار نیست، براین اساس با این بازیکن مذاکره ای نکردیم.

اخوان در پایان خاطر نشان کرد: هر زمانی که با بازیکن مدنظر کرانچار قرارداد ببندیم آن را به اطلاع عموم می رسانیم و هواداران نگران نقل و انتقالات نباشند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها