X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 خرداد 1396, 15:02
کد خبر: 22953
خبرنگار: talaei
نظرات: 13

با سعید آقایی به توافقاتی دست پیدا کردیم

واکنش اخوان نسبت به خبر مذاکره این باشگاه با مهاجمان‌ تیم‌های استقلال و نفت تهران

واکنش اخوان نسبت به خبر مذاکره این باشگاه با مهاجمان‌ تیم‌های استقلال و نفت تهران واکنش اخوان نسبت به خبر مذاکره این باشگاه با مهاجمان‌ تیم‌های استقلال و نفت تهران
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از میزان، سجاد شهباززاده که نیم‌فصل ناموفقی را در سوپرلیگ ترکیه پشت سر گذاشت، قصد داشت در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی به تیم فوتبال استقلال برگردد اما محرومیت باشگاه آبی‌پوش پایتخت مانع از این انتقال شد.

در ادامه محرومیت مشابه تراکتورسازی، شهباززاده را از حضور در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی هم محروم کرد و در نهایت این بازیکن راهی نفت تهران شد. با توجه به جدایی علی دایی و وضعیت نامشخص باشگاه نفت، شهباززاده در حال بررسی پیشنهادات خود است و از سپاهان به عنوان جدی‌ترین مشتری او نام می‌برند.

مهدی اخوان، سرپرست تیم فوتبال سپاهان در این باره به میزان، گفت: ما هیچ مذاکره‌ای با شهباززاه نداشته‌ایم و اصلا این بازیکن در فهرست خرید کرانچار (سرمربی سپاهان) نیست.

وی با تکذیب خبر مذاکره با کاوه رضایی، مهاجم استقلال، در مورد جذب سعید آقایی، مدافع تراکتورسازی گفت: ما با این بازیکن به توافقاتی هم دست پیدا کردیم ولی قراردادی امضا نشده است. در تلاش هستیم رضایت‌نامه این بازیکن را از باشگاه گسترش فولاد بگیریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها