X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 خرداد 1396, 15:42
کد خبر: 22996
خبرنگار: talaei
نظرات: 21

چهار شباهت و یک دنیا تفاوت

از چپاروف که می‌خواهند تا جباری که نمی‌خواهند

از چپاروف که می‌خواهند تا جباری که نمی‌خواهند از چپاروف که می‌خواهند تا جباری که نمی‌خواهند
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، مجتبی جباری سال ۹۲ در یک انتقال جنجالی از استقلال به سپاهان پیوست. از طلایی‌پوش شدن ستاره سابق آبی‌ها عجیب‌تر جدایی باورنکردنی او از تیم اصفهانی بود. جباری تنها با گذشت چند هفته ساز جدایی از سپاهان را کوک کرد و در ادامه از قطر سر در آورد.

جباری که ظاهراً دوران حضورش در لیگ ستارگان به سر آمده به صرافت بازگشت به وطن افتاده و مایل است تا با پیراهن تیم محبوبش از فوتبال خداحافظی کند اما ظاهراً درهای استقلال کاملاً به روی او بسته است و باشگاه پُرطرفدار پایتخت هیچ علاقه‌ای به جذب او ندارد.

ماجرای انتقال جنجالی و پُرحرف و حدیث جباری از استقلال به سپاهان با گذشت چهار سال دیگر تقریباً به دست فراموشی سپرده شده است. در عوض این روزها نام ستاره دیگر حول این ۲ باشگاه شنیده می‌شود که نه فقط نام خانوادگی و پُست بازی‌اش به جباری شباهت دارد که سن شناسنامه‌ای‌اش هم به این ستاره سابقا ملی‌پوش نزدیک است.

سرور چپاروف که در نقل و انتقالات امسال همزمان مورد توجه استقلال و سپاهان قرار دارد اما طبق شواهد و قرائن مایل به بازی در هیچ‌کدام از آنها نیست و به نظر می‌رسد ترجیح می‌دهد تا سال آینده در کشور زادگاهش به فوتبال ادامه دهد. بازگشت به وطن ظاهراً میل قلبی جباری هم هست اما برخلاف چپاروف اینجا هیچ فرشی قرمزی برای او پهن نیست.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها