X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 خرداد 1396, 12:17
کد خبر: 23013
خبرنگار: khani
نظرات: 7

علاقه زیادی دارم پیشنهاد مالموی سوئد را قبول کنم

میرزایی: باشگاه پیشنهاد تمدید قراردادم را قبول نکرد

میرزایی: باشگاه پیشنهاد تمدید قراردادم را قبول نکرد میرزایی: باشگاه پیشنهاد تمدید قراردادم را قبول نکرد
مهاجم سپاهان در مورد وضعیت قراردادی خود با این تیم گفت: من یک سال با سپاهان قرارداد دارم و پیشنهاد تمدید قرارداد دادم چون واقعا دوست دارم در سپاهان بمانم اما باشگاه پیشنهادی که من عنوان کردم را قبول نداشت.
به گزارش پایگاه خبر یطوفان زرد ،رضا میرزایی مهاجم جوان سپاهان که یکی از پدیده های این فصل لیگ برتر به حساب می آید با پیشنهادی از سوی باشگاه مالمو سوئد مواجه شده است. او درباره این پیشنهاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت : در مدتی که در سپاهان بازی می‌کردم با یک ایجنت مطرح سوئدی که ایرانی - سوئدی است در تماس بودم و او کارم را زیر نظر داشت و در وقتی فصل تمام شد او عنوان کرد با باشگاه مالمو مذاکره کرده است و آنها خواهان من شده‌اند. چون با باشگاه سپاهان قرارداشتم گفتم همه چیز باید قانونی باشد و به باشگاه نامه زده شود که نامه هم زدند. من علاقه زیادی دارم این پیشنهاد را قبول کنم چون مالمو تیم خیلی بزرگی است و همیشه مدعی قهرمانی لیگ سوئد است اما چون با سپاهان قرارداد دارم همه چیز را در اختیار باشگاه قراردادم.

وی ادامه داد: این باشگاه سپاهان است که برای من تصمیم می‌گیرد و تابع نظر باشگاه برای بررسی این پیشنهاد هستم. حتی مدیر برنامه‌هایم هم به اصفهان آمد برای صحبت در مورد این پیشنهاد اما پاسخی داده نشد و او بدون ناراحتی به تهران برگشت چون من تابع تصمیم باشگاه سپاهان هستم.

میرزایی درمورد آینده سپاهان در فصل جدید گفت: باید فصل شروع شود بعد در مورد سپاهان نظر داد و فعلا نمی شود حرفی زد. با حرف هم به جایی نمی‌رسیم باید در طول فصل مثل سپاهانی مقتدر بازی کنیم. اما چیزی که حدس می زنم این است که امسال سپاهان قوی را شاهد خواهیم بود. به هر حال سپاهان همیشه سپاهان است.

مهاجم سپاهان در مورد وضعیت قراردادی خود با این تیم گفت : من یک سال با سپاهان قرارداد دارم و پیشنهاد تمدید قرارداد دادم چون واقعا دوست دارم در سپاهان بمانم اما باشگاه پیشنهادی که من عنوان کردم را قبول نداشت و من به نظر باشگاه احترام می گذارم و تا روزی که سپاهان من را بخواهد با تمام وجودم برای این تیم بازی می کنم چون واقعا سپاهان را دوست دارم و گزینه اول و اخر من در ایران سپاهان است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها